خدمات بازطراحی وب سایت

لیست قیمت و شرح خدمات سرویس طراحی و یا بازطراحی تمپلیت و قالب کلی سایت و ریدیزاین وبسایت

 
 
چرا بازطراحی قالب و ریدیزاین سایت مهم است؟

این سرویس داده‌ورزان هم مانند دیگر سرویس‌ها مختص مشتریانی است که وب سایت شان توسط خود ما طراحی شده است. معمولا هر سه یا چهار سال یکبار تم گرافیکی سایت قدیمی شده و نیازمند بازطراحی می‌شود. مانند دیگر مقوله‌های مرتبط با فناوری نظیر موبایل یا لب تاپ شما که وقتی آن را خریده‌اید تکنولوژی روز محسوب می شده و کارآمد و سریع بوده، اما پس از سه سال قدیمی و ناکارآمد می‌شود، در مورد قالب گرافیکی سایت هم آنچه سه سال پیش به روز، مدرن و زیبا جلوه می‌کرده، امروز قدیمی و دمده و ناکارآمد جلوه می‌کند.

هوم پیج، هم از نظر کاربران و هم از نظر گوگل و دیگر موتورهای جستجو، مهمترین صفحه وب سایت است. اعتبار و وجاهت و کیفیت محوری یک تشکیلات را تا حدود زیادی می توان از روی هوم پیج سایت آن قضاوت کرد و معمولا پربازدیدترین صفحه سایت که کاربران را به صفحه داخلی هدایت می‌کند صفحه اصلی، صفحه نخست و یا همان هوم پیج است. البته دامنه بازطراحی در اکثر اوقات صرفا به هوم پیج محدود نمی‌ماند و صفحات داخلی هم تحت الشعاع تغییر هوم پیج، نیازمند اعمال تغییرات و بازطراحی خواهند شد.

دلایل مختلفی ممکن است باعث نیاز یک وب سایت به بازطراحی شود که عمدتا عبارتند از :

  • پیشرفت سریع و روز به روز فناوری های طراحی وب
    • نظیر لزوم طراحی ریسپانسیو مناسب نمایش در موبایل و تبلت
    • کنار رفتن فلش از صنعت طراحی وب و جایگزینی افکت های سبک و زیبای HTML5 و CSS3
  • تغییر ذائقه گرافیکی و سلیقه بصری کاربران به مرور زمان
    • کاربران وقتی در سایت های مایکروسافت و گوگل و اپل و سامسونگ و دیگر کمپانی های مطرح دنیا، آخرین فناوری ها و متدهای روز طراحی را می‌بینند، سطح سلیقه و انتظارشان بالا رفته و سایت‌های قبلی در نظرشان عقب افتاده جلوه می‌کند.
    • به علاوه اگر همپا شدن یک سایت با سلیقه روز کاربران زیاد عقب بیفتد، کم کم کاربران که به سبک جدید طراحی و ناوبری و پیمایش وب عادت کرده‌اند، در این سایت عقب افتاده، گیج خواهند شد و آن را ترک خواهند کرد.
  • بهبود رتبه در نتایج گوگل و ارتقاء سئو : 
    • طبیعتا گوگل هم پا به پای پیشرفت زمان و بلکه جلوتر از آن حرکت میکند و دائما ملاک های خود برای امتیاز مثبت دادن به یک وب سایت را بروز میکند و طبیعتا اگر سایتی از فناوری های روز عقب باشد، مثلا ریسپانسیو نباشد یا هنوز فلش در آن به کار رفته باشد، دچار افت رتبه شدید شده و قافیه را به رقبای بروزتر خواهد باخت.
    • لذا خیلی اوقات دلیل اینکه صاحبان سایت به لزوم بازطراحی پی برده اند، نیاز ایشان به بهبود زیرساخت فنی سایت برای کسب رتبه های بالاتر در نتایج گوگل است.
  • الزامات درون تشکیلاتی و تغییر نیازها : 
    • اما یکی دیگر از حالت های شایع که یک تشکیلات را وادار به بازطراحی وب سایتش می کند، این است که سالها قبل بر اساس نیازهای آن موقع وب سایتی طراحی شده بوده، امروز ابعاد تشکیلات فرق کرده، یا بزرگتر و یا حتی کوچکتر شده، لذا بعضی بخش ها را دیگر در سایت خود لازم ندارد اما در عوض نیازمند افزوده شدن بعضی کارکردهای جدید به سایت است.
    • گرچه ما چندان از این مورد استقبال نمیکنیم اما گاه تنها دلیل نیز به بازطراحی دستور از بالای مدیریت جدید است که به واحد آی تی یا روابط عمومی دستور میدهد سایت را بازطراحی کنند چون از دیزاین آن خوشش نیامده است! گاها ما به عنوان متخصص وقتی سایت موجود را می بینیم هیچ عیب و ایرادی که لزومی برای بازطراحی را ایجاب کند در آن نمی بینیم و حتی به شتری می گوییم که سایت شما از دید فنی و کارشناسانه ما خوب است و نیازمند این هزینه کرد برای بازطراحی نیست اما ایشان نمی توانند دستور مدیریت خود را زمین بگذارند!

اما فرایند بازطراحی چنین است که ما با ارسال یک فرم نیازسنجی سعی می کنیم به درستی، دلایل مشتری برای بازطراحی وبسایت را بپرسیم، رُل مدل ها و نمونه های گرافیکی که دوست داشته اند را بپرسیم، محتوای جدیدی که احیانا برای سایت دارند را بپرسیم تا وقتی نتیجه پرسشنامه بدست ما رسید، همکاران گرافیست ما دست به کار مطالعه و تحقیق و ایده پردازی و طراحی تم شوند و تم طراحی سایت را برای مشتری ارسال کنند تا اظهارنظر کند و آنقدر تغییرات در آن داده شود تا نهایتا مورد رضایت قلبی مشتری و تایید کامل او قرار گیرد. پروسه ای که معمولا سه هفته بیشتر به طول نمی انجامد.

بر خلاف آنچه ممکن است تصور شود بازطراحی هوم پیج از وظایف اولیه مشمول خدمات پشتیبانی شرکت طراح وب نیست و از آنجا که خود مشتری هم می تواند هرگونه تغییری در چیدمان و سکشن ها و آبجکت هایی صفحه اول بدهد و سپردن این کار به شرکت طراح مستلزم صرف وقت و نیروی انسانی متخصص است و بسته به انتظارات مشتری، کار میتواند کوچک یا بزرگ باشد، لذا جزو خدمات میکروسرویس قابل خریداری تعریف شده است. البته این سرویس صرفا در اختیار مشتریانی است که سایت قبلی شان را هم از داده ورزان گرفته باشند و از ارائه این سرویس به دیگر صاحبان سایت که مشتری قبلی داده ورزان نبوده اند معذوریم.

پکیج دیر به دیر (Regularly)

7,900,000 تومان انجام : ۵ روزه

طراحی با کارکرد خاص

پکیج پی در پی (Frequently)

15,800,000 تومان انجام : ۱۰ روزه

طراحی ویژه

پکیج زود به زود (Usually)

31,600,000 تومان انجام : ۱۵ روزه

طراحی کلاس جهانی

کیفیت داده‌ورزان در انجام بروزرسانی مختصر اما مستمر

مزایای برون‌سپاری این سرویس به وردینو نسبت به جای دیگر، از این قرار است :

زیرا هر سه سال یکبار، سایتها نیاز به ریدیزاین دارند

اگر تم سایت مشتری مربوط به بیش از سه سال پیش باشد حتما نیازمند بازطراحی است تا بر اساس معیارهای روز قالب سایت از نو و زیبا ریدیزاین شود. ریدیزاین در واقع پوشاندن قالبی نو و لباسی تازه بر قامت همان سایت است بدون لطمه به محتوای آن.

قدیمی و دمده شدن روی سئو اثر منفی میگذارد

این قدیمی و دمده شدن طبیعتا تنها در قالب و گرافیک سایت منحصر نمی ماند و در سرعت لود سایت شما و دیگر پارامترهایی که برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو مهم است تاثیر منفی میگذارد.

سایت اگر ریدیزاین نشود قدیمی و دمده جلوه میکند

همانقدر که یک سایت جدید طراحی شده بر اساس آخرین متدهای طراحی و منطبق با جدیدترین سلیقه کاربران و ذائقه مخاطبین اعتماد برانگیز جلوه میکند، یک سایت قدیمی شده که پا به پای پیشرفت وب به روزرسانی و بازطراحی نشده، قدیمی و دمده و نامعتبر جلوه میکند.

بازطراحی، دمیدن روحی تازه در سایت است

وقتی رنگ تازه ای به خانه میزنید، وقتی دکوراسیون داخل منزل را تغییر می دهید، وقتی ایام عید لباسی نو می پوشید می توانید حسی که بعد از دیدن سایت تان در قالب جدید پیدا خواهید کرد را بهتر درک کنید.

نمونه مشتریانی که از سرویس سئوی محتوایی وردینو استفاده کرده‌اند

طراحی سایت برای کاشی و سرامیک متاسرام

www.metaceram.com

 
ویژگی های کیفی خروجی شرکت داده ورزان در زمینه بازطراحی وب سایت

شرح اینکه خروجی نهایی ما حاوی چه اطلاعات و چه فرمت و چه کیفیتی است.

بدون لطمه به محتوا

تعداد صفحات شما، محتوایی که قبلا وارد سایت کرده اید، اعم از متون و یا مطالب و یا عکس ها، از دست نخواهند رفت، بلکه به سایت جدید منتقل خواهند شد. مگر محتوایی قدیمی شده و تاریخ مصرف گذشته که واقعا ارزش انتقال به سایت جدید را ندارد.

با چیدمان کامل محتوا

قالب جدید صفحه نخست خالی از دیتا و محتوا به شما تحویل نخواهد شد، بلکه همکاران ما محتوا را اعم از متن و عنوان و عکس و ویدیو، چه جدید در اختیار ما گذاشته باشید (خیلی بهتر است) و چه از روی تم قبلی سایت، برداشته و به تم و قالب جدید خواهند افزود و هوم پیج را کاملا کاربردی و پرمحتوا و آماده جایگزینی روی سایت به شما تحویل خواهند داد.

بدون لطمه به سئو

سابقه کش سایت شما در گوگل از دست نخواهد رفت و حتی اگر آدرس بندی صفحات در سایت جدید متفاوت با نظام آدرس دهی در سایت قبلی باشد، همکاران ما کار مپینگ ریدایرکت را انجام خواهند داد تا تناظری یک به یک بین صفحات قبلی و جدید برقرار کنند. گوگل ظرف مدت کوتاهی تمامی آدرس ها را در نتایج خود اصلاح خواهد کرد.

مطابق با رُل مدل ها و نمونه های معرفی شده شما

از آنجا که دست همکاران گرافیست ما در طراحی کاملا باز است و در واقع قرار است ما هوم پیج شما را کامل از نو بسازیم، لذا مشتری می تواند بدون در نظر گرفتن حالت قبلی هوم پیج خود، هر نمونه سایت یا رُل مدلی را اعم از داخلی یا بین المللی معرفی کند تا همکاران گرافیست ما در طراحی هوم پیج از آن الگو بگیرند. مشتری در معرفی نمونه ها محدودیتی نخواهد داشت.

پرسشهای متداول (FAQ)

لیست سوالات مرسوم مشتریان راجع به خدمات پشتیبانی و نگهداری وردپرس در وردینو

ویژگی های کلی که یک قالب خوب برای هوم پیچ باید از آن بهره مند باشد تا کارآمد واقع شود عبارتند از :

  • ریسپانسیو : اگر قالب قبلی شما ریسپانسیو نبوده، دیزاین جدید می بایست حتما ریسپانسیو کار شود تا سایت شما نمایش مناسبی برای ۶۰ تا ۷۰ درصد از کاربرانی که امروزه از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت استفاده میکنند داشته باشد.
  • طیف های کاربری : طراح می بایست طیف های مختلف کاربرانی که سراغ سایت و هوم پیج آن می آیند را در نظر بگیرد.
  • ناوبری آسان و سریع : اینکه هر کاربری بتواند در اسرع وقت و با کمترین کلیک به محتوای داخلی خود هدایت شود باید سرلوحه بازطراحی قرار گیرد.
  • وجاهت و اعتمادبرانگیزی : نهایتا دیزاین هوم پیج می بایست نشانگر وجاهت تشکیلات و اعتبار و شأن او باشد. 

بازطراحی هوم پیج ربطی به سرویس های زیر ندارد و این موارد جدا هستند و فی البداهه و پیش فرض بر عهده شرکت طراح نیست : 

  • انتخاب یا تغییر رنگ سازمانی : مشتری می بایست رنگ سازمانی خود را در فرم نیازسنجی بازطراحی هوم پیج بدهد و اگر از قبل نداشت مشاوره و انتخاب طیف رنگ مناسب برای وی و متناسب با سازمان یا کار او جز وظایف ما در بازطراحی هوم پیج نیست.
  • عکسبرداری : گرچه خیلی خوب و مورد تایید است که مشتری صاحب سایت در آستانه تصمیم به بازطراحی هوم پیج خود به فکر عکاسی با کیفیت از کالاها، خدمات یا پروژه های خود بگیرد و استفاده از عکس های جدید و باکیفیت تاثیر شگرف در افزایش کیفیت ریدیزاین هوم پیج خواهد داشت، اما این مهم بر عهده شرکت طراح نیست. بلکه ما قبلا وقت گذاشته ایم و بهترین استودیوهای عکاسی را برای معرفی به مشتریان خود شناسایی کرده ایم.
  • محتوا سازی و محتوا پروری : چه بهتر که در هنگام ریدیزاین سایت محتواهای متنوع تر و جدیدتری هم به دست طراحان ما برسد، اما این مهم بر عهده خود مشتری است و اگر او کار بایسته ای در این راستا نکرد لاجرم ما محدود به چیدمان مجدد اما زیباتر همان محتوای قبلی در سایت هستیم. 

بستگی دارد :

  • اگر مشتری قدیمی ما روی سیستم مدیریت محتوای پارس سی ام اس بوده باشید : بله. لازم است که زیرساخت نرم افزاری شما کامل تغییر کند. زیرا ما چندین سال است سامانه نرم افزاری پارس سی ام اس را کنار گذاشته ایم و روی وردپرس استاندارد جهانی سوئیچ کرده ایم. در این صورت ریدیزاین وب سایت شما منحصر در هوم پیج نخواهد شد و باید به هزینه های شما، هزینه تغییر زیرساخت و بازپروری صفحات داخلی را هم افزود.
  • اگر سایت فعلی شما روی وردپرس هست : خیر. زیرساخت شما تغییری نخواهد کرد و کار صرفا در بازطراحی هوم پیج شما منحصر خواهد شد. 

اگر زیرساخت نرم افزاری شما از قبل وردپرس بوده باشد چون تغییر زیرساختی در سایت شما صورت نمی گیرد به طبع تغییری هم در ساختار آدرس دهی صفحات داده نخواهد شد و بعد از بازطراحی هوم پیج همچنان آدرس های کش شده گوگل از سایت شما معتبر و بدون مشکل باقی خواهد ماند.

اما اگر قرار است از سامانه نرم افزاری قدیمی داده ورزان، پارس سی ام اس، به وردپرس مهاجرت کنید بالقوه امکان لطمه خوردن به سئوی سایت شما وجود دارد و لذا می بایست تمهیداتی جهت مپینگ ریدایرکت آدرس بندی های قبلی به معادل همان صفحات در دیزاین جدید صورت پذیرد. 

فرم پرسشنامه ای مختصر و چند مرحله ای کوتاه است که سوالاتی را از شما درباره میل و سلیقه و ترجیحات گرافیکی تان درباره هوم پیج دلخواه می پرسد و همچنین سوالاتی درباره مفاهیم مرتبط با کسب و کار شما و نمونه سایت ها و نوع دیزاین دلخواه شما می پرسد. پاسخ این سوالات وقتی به دست طراحان ما رسید، به خوبی می فهمند نیاز شما چیست تا به لطف خدا بتوانند کاری قابل قبول به شما ارائه دهند.

کافی است در سامانه تیکت داده ورزان، یک تیکت «تقاضای دریافت میکروسرویس بازطراحی هوم پیج» ثبت کنید.

جستجو
فیلترها بصورت لحظه ای اعمال میشوند

جستجو

دسته بندی محصولات

دسته بندی

قیمت

محدوده قیمت - slider
محدوده قیمت - inputs

درحال حاضر وردینو درحال بروزرسانی میباشد ولی امکان خرید وجود دارد.

درصورتی که نیاز به راهنمایی یا خرید راحتر از طریق تماس تلفنی دارید، میتوانید با شماره 02191099534 تماس بگیرید.