بله. ما دامیکه انجام این تقاضای شما از منطق زمانی پکیج خریداری شده بیرون نباشد اشکالی ندارد.
بعضی مشتریان دادهورزان، که دست بر قضا در طول عمر خود چندین بار تجربه عوض کردن سایت و شرکت طراح وب را داشتهاند، از ما تقاضا میکنند که ادمینی و وبمستری سایت را خودمان عهدهدار شویم. وقتی ما از ایشان میپرسیم سایتی که برای شما طراحی کردهایم، کنترل پنل مدیریت فوقالعاده خوشدست و کاربر پسند دارد که میتوانید مستقل از شرکت طراح و بینیاز به تخصص خاصی، همه بخشهای سایت را خودتان مدیریت کنید، پاسخ میشنویم که علیرغم اطلاع از این موضوع، باز هم ترجیح میدهند پنل مدیریت در اختیار خود شرکت دادهورزان باشد و ایشان هرگونه بروزرسانی یا کاری درباره سایت را به ما بسپارند تا انجام دهیم. تجربه چند ساله ما نشان میدهد عمده دلیل طرح چنین تقاضایی از جانب مشتریان میتواند موارد زیر باشد:
طبعا وقتی کارشناسان شرکت دادهورزان که بیش از 20 سال است متخصص در صنعت طراحی وب هستند، خبری بگذارند، فرمی بسازند، سکشنی به صفحه اول اضافه کنند و یا بنری برای اسلایدر صفحه اول طراحی کنند، این کار به مراتب زیباتر، حرفهای، بهینهتر و جذابتر از چیزی که کارشناس آیتی تشکیلات صاحب سایت بخواهد انجام دهد به ثمر خواهد رسید و علاوه بر زیبا ماندنه وب سایت و از ریخت و قیافه نیفتادن آن، میوه راحتی، که اصلیترین ارزش طراحی شده در این سرویس است، برای تشکیلات صاحب سایت به ارمغان خواهد آمد.
همچنانکه اشاره شد، دادهورزان، در طراحی این سرویس، راحتی مشتری صاحب سایت را اصل قرار داده و سعی کرده یک نفر را در دادهورزان وکیل و وصی و پیگیر و مباشر کار مشتری مشخص کند که با برقراری ارتباطی دوستانه و بیتکلف، مشتری صاحب سایت به هر طریقی که دوست دارد و از هر بستری که راحتتر است امر خود را درباره آپدیت سایت یا انجام تغییری در بخشی به اطلاع مباشر خود برساند، وی به نحو مقتضی کار سپرده شده را در اسرع وقت و با مشارکت سایر همکارانش در داده ورزان به ثمر خواهد رساند و نتیجه را اطلاع خواهد داد.
البته این سرویس را نباید با سرویس سئوی محتوایی و سرویس بروزرسانی مختصر اما مستمر که هدفشان سئو است اشتباه گرفت. این سرویس، یعنی خدمات وبمستری و مدیریت سایت، بیشتر ناظر به راحتی شما در برونسپاری هرگونه کار با سایت به دادهورزان است. دادهورزان که تا امروز بیشتر بر نظم و دقت پافشاری میکرده است، سعی دارد در این سرویس رابطهای دوستانه و رفاقتی با مشتری برقرار کند که سطح خدمات ما به مشتریان را تا حدود زیادی بالا ببرد. از لطف خدا و به یاری مدد او، انتظار داریم این سرویس، بیش از پیش رضایت خاطر مشتریان عزیز را در بر داشته باشد و تجربهای بسیار راحت و دلپذیر و صمیمانه از دادهورزان به یادگار بگذارد.
اختصاص یک نفر از همکاران دادهورزان به عنوان مباشر، که ارتباط نزدیک و دوستانه و بیتکلفی با مشتری داشته باشد و مشتری در کمال راحتی کارهای خود در دادهورزان را با اپ پیش ببرد.
ما در تعریف این سرویس، راحتی مشتری را هدف اصلی خود قرار دادهایم طوری که آب در دل شما تکان نخورد و دستورات شما درباره انجام بروزرسانی در سایت، به نحو دلخواه شما انجام شود.
یکی از اهداف این سرویس سرعت بخشیدن به انجام کارهای مورد درخواست مشتری است. یعنی مشتری بتواند در اسرع وقت تغییرات درخواستی خود را در سایت مشاهده نماید.
ارتباط تنگاتنگ با مشتری، نظرخواهی و تایید گرفتن از او قبل از انتشار، التزام به ارسال گزارش به محض انجام تقاضای مشتری برای اطلاع او از آپدیت صورت پذیرفته روی سایت.
ساخت بنر زیبا و هنرمندانه مرتبط با مناسبتهای تقویمی ملی، مذهبی یا بینالمللی برای اسلایدر سایت، عکسالعمل نشان دادن سایت شما به رویدادهای روز و مناسبتهای تقویمی بنا به دلخواه خودتان.
پروموشن رویدادها و اطلاعرسانی وقایع پیش رو، اعم از حضور نمایشگاهی شما در فلان نمایشگاه پیش رو، یا شرکت شما در همایشها، یا برگزاری کنفرانسها، کنگرهها و هماندیشیها، فراخوان طرحها و یا مسابقات.
پوشش رخدادهای خبری شما و آپدیت بخش خبر، درج اخبار تصویری اسلایدشوی تصاویر، انتشار اخبار ویدیویی، نوشتن عنوان و خلاصه خبر و متن جذاب برای خبر. انتشار منظم اخبار و دستهبندی و تگگذاری موضوعی اخبار.
افزودن یا حذف سکشنی به دیزاین صفحه اول، بالا و پایین کردن اولویت یا جایگاه نمایش سکشنها، دستکاری موقت یا دائمی دیزاین، تغییرات فصلی یا مناسبتی، ایجاد تغییر در تم یا قالب صفحه اول یا فلان صفحه داخلی.
مباشر شما، یعنی همکار طرف تعامل با شما در این سرویس، میتواند به جای شما، تیکت بزند، تیکت را مستندتر کند، مشکل فنی شما را با همکاران پشتیبانی پیگیری کند، پیگیر انجام فلان اصلاح گرافیکی با گرافیست باشد.
ساخت انواع تصاویر برای صفحات، متناسب با موضوع صفحه، ساخت بنر تبلیغاتی برای انتشار روی سایت، ساخت اسلاید برای اسلایدر، ساخت اینفوگرافیک، تصویرسازی یا ویراستاری تصویر برای پروموشن کالا، یک رویداد یا خبر یا مقاله.
ساخت انواع فرمهای الکترونیک، تبدیل کردن فرمهای کاغذی به فرمت الکترونیکی، ساخت فرم های چندمرحلهای ویزاردی، ساخت فرمهای با منطق نمایش شرطی، تنظیم ارسال و هدایت گزارشات فرم به مشتری.
کمک به مشتری در تکمیل متن خبر، در عنوان نویسی جذاب برای رویداد، در انتخاب عنوان مناسب برای روی بنر یا اسلایدر، تکمیل متون ارسالی کاربر، رفع اشکالات نگارشی و غلطهای املایی و انشایی متون ارسالی مشتری.
مدیریت و وبمستری سایر زبانهای وب سایت به جز فارسی، ویرایش متون، ترجمه ماشینی به زبان های مقصد، ترجمه کردن عناوین داخل تصاویر، چپ با راست کردن محتوا و فرمها و بروزرسانی سایر زبانها.
تایپ متن بر اساس تصویر ارسالی از دستنوشته، تایپ متن از روی ویس ارسالی، تبدیل عکسهای غیر وکتور به تصاویر وکتور، استخراج متن از فایلهای پیدیاف، الکترونیکی کردن فرم کاغذی و یا نمودارها و گرافها.
ویراستاری، برش، تقطیع یا سانسور بعضی سکانسها، حذف صدا یا استخراج قطعهای از فیلم و ذخیرهسازی آن به صورت ویدیو، درج زیرنویس، کاهش حجم فایل ویدیویی و یا کراپ آن بر روی ویدیوی ارسالی از جانب مشتری.
بررسی کامنتهای وارده، تایید کامنتهای مثبت، تشکر آمیز یا بیحاشیه، حذف کامنتهای زشت، مستهجن، سیاسی، فحاشی و یا حاوی واژههای ناهنجار، تایید گرفتن برای انتشار بعضی کامنتهای موردی از شما.
تولید ویدیو از صفر، فیلمبرداری، کلیپسازی، شامل انواع انیمیشن سازی، اسلوموشن، موشن گرافی و ... جزو خدمات این سرویس نیست و در صورت نیاز مشتری، ما شما را به متخصصین قبلا شناسایی شده این رشته هدایت خواهیم کرد.
انجام مدیریت شبکه های اجتماعی و ادمینی کانال های سوشیال شما، کار تخصصی جداگانهای است که ذیل این سرویس قابل تعریف و انجام نیست و مشتری نباید انتظار داشته باشد ما شبکههای اجتماعی او را هم ادمینی کنیم.
گرچه همکار متصدی ارائه این سرویس قواعد سئو فرندلی بودن صفحه و مدیا گذاری را رعایت خواهد کرد اما آپدیتهای صورت پذیرفته ذیل این سرویس به هدف سئو نیست و دادهورزان مسئولیتی در قبال رتبه گرفتنش ندارد.
فعلا انجام امورات مدیریت وب سایت فروشگاهی، اعم از تنظیم موجودی کالا، تغییرات قیمت، بررسی سفارشات وارده، انجام کارهای مربوط به ارسال و بستهبندی و لجستیک و یا امورات حسابداری فروشگاه های اینترنتی جزو این سرویس نیست.
مصاحبه یا تماس با تعدادی از همکاران شما یا مشتریان شما برای گردآوری اطلاعات خاصی یا جمعآوری دیتا از سایتهای مختلف برای تکمیل یک بانک اطلاعاتی یا رکورد زدن در یک دیتابیس یا جستجو در تکمیل اطلاعات کسی.
تولید ویدیو از صفر، فیلمبرداری، کلیپسازی، شامل انواع انیمیشن سازی، اسلوموشن، موشن گرافی و ... جزو خدمات این سرویس نیست و در صورت نیاز مشتری، ما شما را به متخصصین قبلا شناسایی شده این رشته هدایت خواهیم کرد.
مزایای برونسپاری این سرویس به وردینو نسبت به جای دیگر، از این قرار است :
تماس تلفنی با داخلی خاص دستیار اختصاصیتان و یا با شماره همراه او و طرح تقاضای بروزرسانی سایت به صورت شفاهی
ارسال ویس یا ویدیو و یا متن یا تصویر و یا هر گونه فایلی از طریق تلگرام برای اکانت تلگرامی دستیار اختصاصیتان.
ارسال ویس یا ویدیو و یا متن یا تصویر و یا هر گونه فایلی از طریق واتسآپ برای اکانت تلگرامی دستیار اختصاصیتان.
ارسال ویس یا ویدیو و یا متن یا تصویر و یا هر گونه فایلی از طریق واتسآپ برای اکانت ایتا دستیار اختصاصیتان.
ارسال ویس یا ویدیو و یا متن یا تصویر و یا هر گونه فایلی از طریق ایمیل برای اکانت تلگرامی دستیار اختصاصیتان.
گرچه فکس تا حدود زیادی منسوخ شده اما اگر شما ترجیح می دهید بعضی مطالب را به صورت تصویر و با فکس بفرستید، ما خدمتگزار شما خواهیم بود.
دستیار اختصاصی کسی در بین پرسنل شرکت داده ورزان است که متصدی برقراری ارتباط صمیمانه و نزدیک با شما میشود تا بتوانید کلیه امور خود درباره سایت یا دادهورزان را با او پیش ببرید. دستیار اختصاصی به لحاظ تخصصی مسلط به طراحی وب و وبمستری است لذا بهره برداری از سایت شما کاملا حرفه ای می شود و شما صرفا تقاضا یا نیاز خود را به او می گویید تا دستور آپدیت را صادر می کنید او با مهارت هایی که دارد و آموزش هایی که دیده سعی میکند در اسرع وقت و با حداقل مزاحمت برای شما، دستورات شما را اجرا و سایت را آپدیت کند.
این دستیار اختصاصی شماست اما مثلا در حد همان چند ساعت در هفته که شما پکیج آن را خریداری کردهاید. از آنجا که ممکن است روزهایی شما با دستیار خود کاری نداشته باشید و روزهایی مرتبا کار داشته باشید، ما میانگین ساعات صرف شده در هفته را در مقاطع یک ماهه محاسبه میکنیم و لذا نگران هر روز تذکر گرفتن از داده ورزان بابت زیاده روی در استفاده از دستیار خود نخواهید بود.
دستیار شخصی در دادهورزان دوست شما و به نوعی همکار و زیر دست و فرمانبردار شماست. در واقع داده ورزان سعی کرده با این سرویس و با هزینه ای معقول شما را از نیاز به استخدام تمام وقت یک وبمستر حرفه ای برهاند. زیرا:
دستیار اختصاصی شما موظف به انجام هر کاری است که شما به او می سپارید و البته مرتبط با سایت است. مواردی نظیر :
اما انجام مواردی که ربطی به سایت ندارد یا تخطی از قواعد شرکت داده ورزان محسوب می شود را نمی پذیرد. مواردی نظیر :
پاسخ به این سوال شما را باید در چند سطح بدهیم:
پشت هر پکیج ما حد مشخصی از سرویس دهی هست. اما اینکه در یک برهه کوتاه میزان استفاده مشتری از این سرویس بیشتر از نورم معمول بالا رود همیشه غیرطبیعی یا خارج از انتظار نیست، زیرا به هر حال خیلی از کسب و کارها در یک برهه خاص فصلی بیشتر فعال میشوند. همچنین ما هم این را توجه داریم گاهی مشتری چندین ماه چندان آپدیتی از ما تقاضا نمی کند و گاهی در یک برهه ده روزه تعداد زیادی آپدیت تقاضا میکند.
نورم کلی میزان تقاضا نباید از محدودههای عرف سرویس خارج شود. اما در کوتاه مدت ما گیر این مسایل نیستیم، بلکه خیرخواهانه سعی میکنیم کار مشتری را راه بیندازیم و با در نظر گرفتن مواقع خلوتی، مواقع شلوغی را هم خدمتگزاری کنیم. اما اگر تداوم برهه پرکاری زیادتر از معمول طول کشید طوری که سرویس را از حالت طبیعی خود خارج کرد، بله. ممکن است به مشتری تذکر دهیم یا نهایتا از او بخواهیم به پکیج بالاتر منتقل شود.
آپدیت های انجامی ما روی سایت شما به دو دسته کلی تقسیم میشود:
خیر. نوع بروزرسانی های پیش بینی شده در این سرویس آنقدر فوری فوتی و حیاتی نیستند که نشود اگر تا ظهر پنجشنبه قابل پیش بینی نبوده، نشود تا صبح شنبه صبر کرد! ما در این سرویس تنها در ساعات کاری پاسخگوی شما هستیم.
هر طور که شما راحتترید. اگر راحتید که به شماره اختصاصی دستیار خود تماس بگیرید، تماس بگیرید. اگر راحتترید تلگرام یا واتس آپ کنید، اگر راحتترید تصویری از دست نوشته خود بفرستید ما تایپ کنیم، اگر راحتترید ویس ازسال کنید… هر طور شما راحتترید.
خیلی سریع. رسالت او این است که در اسرع وقت این کار را برای شما انجام دهد. مگر اینکه کار کار بزرگی باشد که در مدت زمان کوتاه تمام نشود یا نیازمند مشارکت دیگر همکاران ما باشد که باز هم دستیار اختصاصی شما به عنوان مباشرتان در شرکت داده ورزان پیگیر پیشبرد سریع کار خواهد بود.
با احترام به حساسیتهای امنیتی یا حراستی شما، قبل از انتشار عمومی یک مطلب روی سایت، آن را در حالت پیشانتشار گذاشته و بعد از مشاهده شدنش توسط شما و اخذ تاییدتان منتشر خواهیم نمود.
پرداخت این سرویس سالیانه و در ابتدای دوره است، لذا بر فرض که شما سه ماه یا یک چهارم دوره را سرویس گرفته باشید و بنا به هر علت تقاضای کنسل شدن سرویس را کردید، بعد از کسر یک چهارم از مبلغ دوره، سه چهارم باقیمانده به شما عودت داده خواهد شد. البته که به لطف خدا ما طوری به شما سرویس میدهیم که هرگز فکر کنسل کردن هم به ذهن شما خطور نکند.
بله. با کمال میل. وظیفه ماست. به عبارت دیگر، به این ترتیب شما در اسرع وقت ذهنیات خودتان را در صفحهای پیاده میکنید و میفرستید تا ما آن را ویرایش و غنی سازی و استاناداردسازی کنیم.
خیر. در این سرویس بنا بر آپدیت های موردی درخواستی مشتری است. ما سرویس دیگری داریم به نام سرویس ورود اطلاعات، که در آن سرویس، اینگونه امور و سناریوهایی شبیه مثال های زیر را انجام میدهیم :
اگر خبری که قصد درج آن را روی سایت دارید یک خبر عمومی است کافی است لینکی از منتشر شده آن خبر روی یکی از رسانههای خبری برای ما بفرستید تا ما آن را با گویشی کاملا متفاوت بدیع نویسی کرده و هنرمندانه در سایت شما کار کنیم. اما اگر خبری درون سازمانی در تشکیلات شما رخ داده است، طبیعتا باید جزئیاتی ولو اندک از آنچه رخ داده را به ما منتقل کنید تا ما بتوانیم آن را روی سایت پوشش دهیم و منتشر نماییم. مثلا :
اما همکار ما که دستیار اختصاصی شماست، با دریافت این اطلاعات در اسرع وقت «
بله. البته باید در نیازسنجی به سناریوهای آپدیت خاص منظورهای مثل این اشاره کنید و توضیح دهید که میخواهید از کدام سایت خوانده شود و در چه مواعد زمانی؟ سناریوهای آپدیت خاصی مثل این ممکن است بر قیمت پکیج انتخابی شما اثر بگذارد و منجر به افزایش قیمت شود.
بله. البته. مثلا شما پول یک سال برای پکیج حرفهای را پرداخت میکنید و سپس بعد از سه ماه از دریافت سرویس به ما اعلام می کنید که قصد تغییر آن به پکیج پایه را دارید. ما سه ماه یا یک چهارم از مبلغ پکیج حرفه ای را کسر خواهیم کرد و بابت نه ماه باقیمانده تا آخر سال از سرویس پکیج پایه هم، سه چهارم از مبلغ پکیج پایه را باز از آن کسر خواهیم کرد و مبلغ باقیمانده را به شما مسترد خواهیم نمود.
شما علی الحساب می توانید از پکیج پایه شروع کنید. اگر تا انتهای سال اضافه تر از آن از ما تقاضایی نکردید و پا را از محدوده ها فراتر نگذاشتید، که همان خوب است. اما اگر همکاران ما متوجه شوند شما محدوده سرویس را رد کرده اید با ارسال گزارش مستند، خودشان درباره ارتقاء پکیج به شما یادآوری خواهند نمود.
دستیار وی آی پی شما، کارهای محوله توسط شما به خود در طول ماه را یادداشت و مدت زمان صرف شده برای انجام را هم قید میکند و در انتهای هر ماه گزارش دقیقی از مدت زمان صرف شده به شما داده می شود. این گزارش ملاک باقی ماندن یا لزوم ارتقاء در پکیج انتخابی خواهد بود.
عنایت داشته باشید که در این سرویس، دستیار اختصاصی بنا به درخواست شما، کاری را انجام میدهد و خودش خودکار کاری را انجام نمیدهد. لذا اگر شما کاری به او نسپارید و یا تقاضای انجام کاری را نکنید طبیعتا فرض بر این خواهد بود که شما کاری نداشته اید و دستیار اختصاصی شما، ساعتی را مصروف سایت شما نخواهد کرد.
اما اگر منظور سوال این است که شما کارهای زیادی را به دستیار اختصاصی خود بسپارید اما تردید دارید مدت زمان لازم را صرف کرده باشد، اولا ملاک شما باید مشاهده نتیجه انجام کارها روی سایت باشد، ثانیا در این سرویس فرض بر اعتماد مشتری به دادهورزان و شناخت دادهورزان، به درستی و راستی و صداقت است. اگر غیر این است که لزومی ندارد سرویس را تمدید کنید.
بله. ما دامیکه انجام این تقاضای شما از منطق زمانی پکیج خریداری شده بیرون نباشد اشکالی ندارد.
با افتخار، گروه نرمافزاری وردینو را به شما معرفی میکنیم. ما متخصصانی هستیم که در زمینهی ساخت نرمافزارهای کاربردی برای استفادهی عمومی فعالیت داریم. با بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه، توانستهایم به عنوان یکی از برترین تیمهای تخصصی، راهکارهای نوآورانه و موثری را ارائه دهیم. اعتماد شما به ما، انگیزهی اصلی ماست تا بهترین خدمات را ارائه دهیم.
کارشناس فروش (داخلی 1) : 02191099534
کارشناس فنی (داخلی 2)
درحال حاضر وردینو درحال بروزرسانی میباشد ولی امکان خرید وجود دارد.
درصورتی که نیاز به راهنمایی یا خرید راحتر از طریق تماس تلفنی دارید، میتوانید با شماره
02191099534
تماس بگیرید.