خدمات میزبانی وب وردینو

لیست قیمت و هزینه های هاستینگ تخصصی در دیتا سنتر اروپایی شرکت هتزنر کشور آلمان

میزبانی و هاستینگ وب چیست؟ چرا برای کارکرد کارآمد سایت اهمیت دارد؟

به کامپیوتری که نرم‌افزار سیستم مدیریت محتوای سایت، روی آن راه‌اندازی و اجرا می‌شود، سرور می‌گویند و این سرور، باید در یک مرکز داده معتبر قرار گرفته باشد. به سرویس ارائه خدمات میزبانی و پشتیبانی از سرور و مرکز داده، خدمات هاستینگ گفته می‌شود. اهمیت هاستینگ برای وب سایت، از آن جهت است که اگر اشکالی در انتخاب سرور، کانفیگ آن، لایه‌های امنیتی آن، اتصال اینترنتی آن و یا هر یک از دیگر موارد مهم زیرساختی، به وجود آید، مستقیما روی عملکرد سایت تاثیر منفی می‌گذارد و کاهش سرعت و کارایی سایت هم به نوبه خود، تاثیر مستقیم بر نارضایتی کاربران و کاهش رتبه سئو خواهد گذاشت.

ما در وردینو، که 20 سال است سابقه فعالیت در صنعت طراحی وب ایران را داریم، سالها بهترین اسامی صنعت هاستینگ کشور را شناخته‌ایم و از سرویس تک تک نام‌های بزرگ این عرصه استفاده کرده‌ایم و به مشکلات عدیده شرکت‌های میزبانی وب در ایران بر خورده‌ایم و ضعف‌های آشکار و عقب‌افتادگی چند نسله ایشان از تکنولوژی روز دنیا را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کرده‌ایم و ضمن احترامی که به تلاش های خیرخواهانه و کوشش‌های پیگیر این صنف می‌گذاریم، اما به این نتیجه رسیدیم که از سرویس هاست بین‌المللی استفاده کنیم و امروز بعد از گذشت چند سال، علیرغم تفاوت فاحش و روزافزون دلار با تومان، اما هنوز از این تصمیم خود به شدت راضی هستیم.

شما نگران تک وب سایت خود هستید ولی وردینو، نگران امنیت و سرعت و کارایی تمام سایت‌هایی است که طراحی کرده است! لذا به شما توصیه می‌کنیم اگر خدمات طراحی سایت خود را از ما گرفته‌اید، هاستینگ وب سایت را هم از ما بگیرید. گرچه شما در انتخاب هاستینگ خود، آزاد هستید و سایتی که برای شما طراحی می‌کنیم، در هر هاستینگ استانداردی در ایران یا دنیا که شما بخواهید قابل راه‌اندازی است، اما بهترین کارایی سایت، وقتی خواهد بود که روی سرورهای هاستینگ ما باشد و چون شما سرویس پشتیبانی و هاست خود، هر دو را از یک شرکت واحد یعنی وردینو می‌گیرید، پس لاجرم ما باید برای هر اشکال کوچکی پاسخگو باشیم که هستیم و خواهیم بود ان شاء الله.

پکیج پایه (Base)

2,640,000 تومان سالیانه

3 گیگابایت فضای هارد دیسک

220,000 Hits (ماهیانه)

4,000 بازدید یکتا (ماهیانه)

6,000 بازدید (ماهیانه)

نگهداری نسخه پشتیبان سایت تا ۲ روز قبل

نظارت بر سرور در روزهای کاری

پکیج استاندارد(standard)

4,680,000 تومان سالیانه

7 گیگابایت فضای هارد دیسک

550,000 Hits (ماهیانه)

8,000 بازدید یکتا (ماهیانه)

12,000 بازدید (ماهیانه)

نگهداری نسخه پشتیبان سایت تا ۴ روز قبل

نظارت بر سرور در روزهای کاری

پکیج حرفه‌ای (Professional)

10,200,000 تومان سالیانه

15 گیگابایت فضای هارد دیسک

1,500,000 Hits (ماهیانه)

20,000 بازدید یکتا (ماهیانه)

25,000 بازدید (ماهیانه)

نگهداری نسخه پشتیبان سایت تا 7 روز قبل

نظارت بر سرور در تمامی روزها

پکیج ویژه (Special)

تماس بگیرید یکساله

50 گیگابایت فضای هارد دیسک

4,000,000 Hits (ماهیانه)

85,000 بازدید یکتا (ماهیانه)

100,000 بازدید (ماهیانه)

نگهداری نسخه پشتیبان سایت تا 10 روز قبل

نظارت بر سرور در تمامی روزها

طرز نگاه ما به خدمات هاستینگ

مانیفست‌های فکری و دیدگاه‌های سیاست‌گذاری ما در ارائه خدمات میزبانی

اهمیت دان نشدن سایت حتی برای یک لحظه

ارزش قائل بودن برای آپ تایم و تلاش مجدانه برای دان نشدن وب سایت و از دسترس خارج نشدن سرویس حتی برای یک لحظه حتی الامکان و نگهداری سایت و بالا بردن پایداری سایت در برابر خطاها یا حملات احتمالی.

اهتمام به بک‌آپ‌گیری اصولی و منظم

داده‌ورزان اهمیت دیتاهای مشتریان را درک می‌کند و از زحمتی که مشتری بابت تولید و گردآوری دیتا متحمل شده آگاه است و غیر قابل جبران بودن نابودی دیتا را چشیده و درک کرده است و لذا به بک‌آپ‌گیری منظم و اصولی اهتمام دارد.

آمادگی برای سناریوهای محتمل تحریم و قطعی

گرچه امیدواریم سایه تحریم از روی سر ملت ایران برداشته شود و اینقدر هر روز نگران قطعی سراسری اینترنت نباشیم اما به لطف خدا آمادگی لازم برای این رخدادهای محتمل را داریم و تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم.

لزوم اطلاع‌رسانی به موقع به مشتری

گرچه‌ می‌بایست رخدادهای نیاز به اطلاع‌رسانی به مشتری را به حداقل رساند تا تجربه‌ای بی‌دغدغه از میزبانی را تجربه کند اما اگر خبر یا اطلاعیه‌ای لازم است لااقل قبل از بروز مشکل به مشتری داده شود تا آمادگی لازم را داشته باشد.

عدم استفاده از سورس‌ها و پلاگین‌های ناشناس

وردینو روی سرورهای خود فقط میزبان مشتریانی است که خودش برای آنها طراحی وب انجام داده و از هاستینگ هر سورس کد ناشناس یا شخص ثالث یا قبول نصب پلاگین نال شده استنکاف می‌ورزد تا امنیت به حداکثر برسد.

عدم تخطی از کپی‌رایت و خرید لایسنس‌ها

وردینو از پذیرش سایت‌هایی که ناقض قانون کپی رایت بین‌المللی هستند روی سرور خود امتناع می‌کند و اگر سایتی قرار است به فروش یا عرضه فایل‌های دارای کپی‌رایت اقدام کند به آن خدمات میزبانی ارائه نمی‌دهد.

عدم ارائه سرویس هاست به نامشتریان

شرکت وردینو صرفا خدمات میزبانی را به مشتریانی که طراحی وب آنها را خودش انجام داده باشد و ده فیلتر را برای تبدیل شدن به مشتری ما گذرانده باشند ارائه می‌دهد و اصلا ارائه کننده خدمات هاست به عموم افراد نیست.

عدم استفاده از روش دستی در مدیریت هاست

مکانیزه کردن سرویس هاست به معنای ارسال ایمیل‌های آگاهی‌دهنده درباره نزدیک بودن موعد تمدید در چندین نوبت، قطع شدن خودکار سرویس در صورت عدم تمدید مبلغ هاست و اتصال مجدد در صورت تمدید.

ارائه میکروسرویس‌ها، مختص مشتریان طراحی سایت شرکت وردینو است

اگر جزو خانواده ما، یعنی مشتریان خدمات طراحی سایت شرکت وردینونیستید، از ارائه خدمات شرح شده در این صفحه، به شما معذوریم. اگر سایت ندارید، باید ابتدا سایت‌تان توسط وردینو طراحی شود و اگر سایت خود را از شرکت دیگری گرفته‌اید، باید تن به بازطراحی روی بسترهای استاندارد ما بدهید، تا در سلک مشتریان ما درآیید.

سرویس میزبانی تخصصی در دیتاسنتر هتزنر آلمان

رتبه اول رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های هاستینگ

تنظیمات تخصصی وردپرس

WordPress Hosting

اگرچه هتزنر آلمان یک شرکت هاستینگ عمومی است که قرار است تعداد زیادی سایت را با فناوری‌های مختلف میزبانی کند. اما کارشناسان هاستینگ شرکت وردینو تنظیمات تخصصی وردپرس را روی سرور اعمال کرده‌اند. از همین‌رو نیز با ارائه پیکربندی تخصصی وردپرس تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مدیریت و بروزرسانی سایت فراهم آورده.

آخرین فناوری سخت‌افزاری

Stable Hosting

هریک از اجزای سرور به‌شکل موازی توسط سخت‌افزار جایگزین حمایت می‌شوند تا در صورت بروز مشکل جور قطعه خراب را به دوش بکشند. اما هتزنر آلمان پا را فراتر گذاشته و اطلاعات سایت را به صورت همزمان روی چند هارد میزبانی می‌کند تا حتی در صورتی که یکی از هارد درایوها از رده خارج شد، 2 دیسک سخت دیگر سرویس‌دهی را ادامه دهند.

 

بالاترین کارایی وردپرس

WordPress Performance

اعمال تنظیمات خاص روی سرور و پیکربندی بهترین وب‌سرور برای وردپرس، سرعت و کرایی فراوانی را به سایت‌های راه‌اندازی شده روی هتزنر داده. وجود چند لایه کش حرفه‌ای این شرکت را به میزبانی متمایز برای سایت‌های وردپرسی تبدیل کرده. ضمن آنکه سرعت بارگذاری بالای سایت یکی از اصلی‌ترین پارامترهای گوگل برای کسب رتبه بالا در این موتور جستجوی اینترنتی است.

بالاترین کارایی وردپرس

Security & Updates

چهار سطح امنیتی لحاظ گردیده، تا شما را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت نماید. یکی مقابله با حملات فراگیر در سطح دیتاسنتر هتزنر آلمان. دیگری فایروال در سطح سرور میزبانی سایت شما و لایه سوم عبارت است از آنتی شل که در لینوکس حکم همان ویروس کش در ویندوز را دارد. نهایتا هم قدرتمندترین پلاگین امنیتی وردپرس با نام iThemes Security Plus نسخه حرفه‌ای خریداری شده و روی سایت شما نصب گردیده.

امنیت خاطر برای مدیران سایت‌ها

پیش، نگهداری و بروزرسانی سایت با زیرساخت‌های هرزتنر مطمئن‌تر از همیشه

 

سامانه حفاظت از آتش سوزی

Fire Protection System

یک سامانه مدرن هشدار آتش سوزی و پیشگیری از سرایت آتش به دیتاسنتر و اتصال خودکار به دپارتمان آتش نشانی محلی برای اطفاء آتش که دیتاسنتر را از آتش مصون می دارد.

امنیت نظارت تصویری

Security Video Monitoring

سامانه نظارت تصویری ویدیویی با درجه امنیتی بالا دائما تمامی ورود و خروج ها به دیتاسنتر را زیرنظر دارد و به صورت ۲۴ ساعت ترددها و درهای ورودی و راهروها زیرنظر هستند.

پیشگیری از حملات DDOS

DDOS Protection

سامانه پیشرفته سخت افزاری با آخرین فناوری های امنیتی پیچیده که به صورت خودکار وب سایت ها و سرور و زیرساخت ها را از حملات شبکه بات ها در امان میدارد.

قیمت پکیج‌های هاستینگ هتزنر آلمان (Hetzner)

لیست قیمت و هزینه‌های هاستینگ تخصصی وردپرس در دیتاسنتر آلمان شرکت هتزنر

 

عنوان سرویس

پایه (Base)

استاندارد (Standard)

حرفه‌ای (Professional)

هزینه سالیانه (تومان)

2,200,000

3,900,000

8,500,000

فضای دیسک (GB)

3

7

15

پهنای باند (G/s)

1

1

1

Hits (ماهیانه)

220,000

550,000

1,500,000

بازدید یکتا (ماهیانه)

4,000

8,000

20,000

بازدید (ماهیانه)

6,000

12,000

25,000

تعداد دامنه (Parked Domains)

10

20

30

بروزرسانی خودکار وردپرس (WordPress Autoupdate)

میزبانی روی چند هارد درایو (RAID)

دیسک‌های NVMe (NVMe Storage)

14روز یکبار

7 روز یکبار

3 روز یکبار

پشتیبانی از ورژن ۲ اچ‌تی‌تی‌پی (HTTP/2 enabled)

منابع برق چندگانه (Power Redundancy)

افزونگی سخت‌افزار (Hardware Redundancy)

اکانت‌های مجزا (Account Isolation)

نظارت بر سرور (Server Monitoring)

روزهای کاری

روزهای کاری

روزهای کاری

سیستم ضد هک (Anti-Hack Systems)

صدور پچ‌های امنیتی (Proactive Patches)

سیستم ضد اسپم (Spam Prevention)

نگهداری نسخه پشتیبان سایت (Backup Site)

هفتگی

هفتگی

هفتگی

گواهینامه امنیتی (Let’s Encrypt SSL Certificates)

آخرین نسخه پی‌اچ‌پی (Latest PHP Versions)

اهم مشتریانی که از سرویس هاست و میزبانی شرکت وردینو استفاده کرده‌اند

طراحی سایت برای کاشی و سرامیک متاسرام

www.metaceram.com

 

پرسشهای متداول (FAQ)

فهرست پرسش و پاسخ های رایجی که از ما درباره سرویس هاست می پرسند.

خیر. هیچ الزامی در کار نیست. تنها چیزی که قفل بر دست و پای شما می‌زند تا خدمات هاستینگ ما را رها نکنید، دلبستگی شما به کیفیت خدمات داده‌ورزان است وگرنه مشتری در انتخاب هاستینگ خود آزاد است و سیستم مدیریت محتوای داده‌ورزان استاندارد است و روی هر سروری که شما خواستید قابلیت نصب و اجرا دارد. برتری هاست ما نسبت به هاست های دیگر این است که آن را طوری تنظیم کرده‌ایم که سایتی که ما به شما می‌دهیم روی آن بهترین کارایی را داشته باشد و شما چه در موضوع هاست و چه در موضوع سایت با یک شرکت واحد مرتبط باشید که لاجرم باید پاسخگو باشد.

لزوما غلط نیست. اما بهتر است این کار را نکنید. به عبارت دیگر بهتر است ابتدا شرکت طراح وب خود را انتخاب کنید و سپس با مشورت او هاستی را انتخاب کنید. ولو به هر دلیل اصرار داشته باشید شرکت ارائه کننده خدمات هاست شما متفاوت با شرکت طراح وب تان باشد، وقتی ابتدا شرکت طراح وب را انتخاب کنید و با او مشورت کنید، دقیق تر می توانید شرکت هاست مناسب را پیدا کنید. زیرا ای بسا شرکت طراح وب روی تکنولوژی های خاصی باشد که شما نتوانید سایت ساخته شده را هر جایی هاست کنید.

سرور ما بر روی جدیدترین سخت‌افزار روی دنیا (Intel Server) قرار دارد که به عنوان نمونه هارد دیسک‌ها از نوع NVMe M2 است که همزمان به شکل RAID روی چندین هارد نوشته می‌شود. داده‌ورزان روی سرورهای آلمان هاست اختصاصی دارد که روی آن هیچ سایت دیگری به جز سایت های طراحی شده ما میزبانی نمی شود، اما نوع اکانتی که بر روی این سرور به شما ارائه می‌شود Shared Host‌ است. برای همین هم هزینه‌ها برای شما متعارف و معقول خواهد بود.

با توجه به اینکه ممکن است در کدهای وب سایت شما، خواسته یا ناخواسته، کد مخرب و Backdoor وجود داشته باشد که امنیت سایر سایت‌های موجود بر روی سرور را هم به خطر بیاندازد، ما چنین کاری نمی‌کنیم.

هیچ محدودیتی بر روی منابع سرور برای سایت شما اعمال نمی‌شود، بنابراین شما این امکان را دارید که از کل منابع سرور استفاده نمایید و همیشه سایت شما سریع خواهد بود. اما اگر سایت شما به صورت غیرمعمول از منابع سرور استفاده کند، طبیعتا لازم خواهد بود که به جای هاست اشتراکی، از سروهای اختصاصی و … استفاده کنید.

سرور ما بر روی جدیدترین تکنولوژی روی دنیا (سخت‌افزار) قرار دارد به صورتی که اطلاعات سایت شما بر روی چند هارد دیسک که با یکدیگر RAID شده‌اند به صورت همزمان نگهداری می‌شود و علاوه بر آن بک آپ هفتگی از سایت شما گرفته می‌شود به شکلی که بالاترین سطح اطمینان خاطر برای شما فراهم شود. البته علاوه بر این شما می توانید به راحتی بک آپ های آفلاین کاملی از سایت خود دریافت نمایید و بر روی کامپیوتر خود دانلود نمایید.

بله صاحب سایت شمایید بنابراین می توانید به راحتی بک آپ کاملی از اکانت هاست یا از سایت خود بگیرید و بر روی کامپیوتر خود دانلود نمایید به شکلی که هر زمانی لازم دانستید بتوانید سایت خود را بر روی هر هاست دیگری منتقل نمایید.

با توجه به اینکه هاست داده ورزان هاست تخصصی وردپرس است و بهترین تنظیمات برای کارایی و امنیت بهتر وردپرس انجام شده لذا امکان نصب سایر نرم‌افزارهای سازمان غیر از وب سایت شما وجود ندارد.

بهترین فایروال‌های سخت افزاری و نرم‌افزری دنیا که راه‌های شناحته شده هک وردپرس را شناسایی می‌کنند بر روی دیتاسنتر نصب و کانفیگ شده است و هر روز بر اساس جدیدترین متدهای امنیتی بروزرسانی می شوند. ضمن اینکه مانیتورینگ 24 ساعته بر روی سرور اعمال می شود، ضمن اینکه امکانات زیرساختی امنیت برای سایت شما مانند Valid SSL بر روی هاست ما وجود دارد.

هرکدام مزایا و معایب خود را دارد مثلا با خرید هاست از شرکت طراح کیفیت و کارایی و امنیت نهایی سایت و کیفیت خدمات پشتیبانی برای سایت شما بهتر خواهد بود چون سرور متناسب با نرم افزار کانفیگ و پیکر بندی شده است و شرکت طراح وب دسترسی کامل به زیر ساخت‌های سایت شما دارد اما میزان وابستگی شما به شرکت طراح وب را افزایش می دهد لذا بهترین راه‌کار انتخاب شرکت طراح وب معتبر و گرفتن بک آپ آفلاین است.

هیچگاه نمی‌توان تضمین کرد که یک هاستینگ خارجی، ایران را هرگز تحریم نمی‌کند، اما نکته جالب در مورد هاستینگ آلمان ما، این است که در اوج تحریم‌های اروپا و آمریکا، در دولت نهم و دهم هم، ایران را تحریم نکردند. ضمن اینکه حتی اگر هاستینگی، بخواهد شما را تحریم کند، به شما یک ماه فرصت انتقال سایت‌های‌تان می دهد و نکته دیگر هم اینکه ایشان روی پرداخت حساس هستند نه روی استفاده، پرداخت‌های ما از طریق یک شرکت واقعی در کانادا انجام می‌شود، بنابراین حتی اگر روزی بخواهند ایران را تحریم کنند برای این سرور ما مشکلی پیش نمی‌آید، چون خریدار یک شخصیت حقوقی در کاناداست.

البته متاسفانه سایه تحریم مدت هاست بر سر ملت مظلوم ایران مداوم شده است و هیچگاه نمی توان از فردا مطمئن بود که مورد تحریم واقع نشویم. اما اولا ما به اندازه چند صد وب سایتی که تحت پشتیبانی و هاستینگ داریم به مراتب بیشتر از مشتری که یک سایت واحد دارد نگران این موضوع بوده ایم و لذا تحقیقات لازم را کرده ایم و حتی از هاستینگ آلمان در این رابطه شفاف پرسیده ایم و به ما اطمینان خاطر داده اند که خطری از این بابت ما را تهدید نخواهد کرد. اما نکته دومی که باید به آن توجه کنید این است که اگر روزی چنان تحریم هایی علیه ایران وضع شود، هاستینگ های داخلی و دیتاسنترهای ایرانی هم کمتر از امثال ما آسیب نخواهند خورد! زیرا بسیاری تکنولوژی ها و سخت افزارها و نرم افزارها و لایسنس ها داخلی نیست و وابسته به آمریکاست و اگر تحریم ها، خدای ناکرده، جدی تر و شدیدتر شد، صنعت هاستینگ داخلی هم به خاک سیاه خواهد نشست.

خیر متاسفانه حتی هاستینگی که نیمی از این امکانات و زیرساخت ها را در اختیار ما قرار دهد در ایران وجود ندارد و بالاخص در ایران روتینگ بوت های گوگل دچار اشکال می‌شود و روی سئوی سایت شما اثرات منفی دارد.

بله حداقل 50 درصد از اکانت های ما روی دامنه IR هاست می شوند و مشکلی هم ندارند.

بله. ایشان قرارداد عدم افشای اطلاعات یا Privacy policy با ما دارند.

طرف حساب شما ما هستیم نه آلمان، بنابراین اگر در پرداخت تاخیری دارید باید با واحد مالی ما هماهنگی نمایید، البته سیستم اتوماسیون هاستینگ شرکت داده‌ورزان هم در هنگام تاخیر در پرداخت، به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان، اکانت شما را Suspend می‌کند و دو ماه فرصت برای پرداخت می‌دهد، اگر پرداخت صورت نگرفت ابتدا یک بکاپ آفلاین از سایت شما تهیه می‌کند و سپس آن را حذف می‌کند. این بک آپ متعلق به شماست و حتی اگر پرداخت صورت نپذیرد می‌توانید بک آپ سایت خود را رایگان از ما دریافت نمایید.

شرکت داده ورزان با 20 سال سابقه کار در صنعت طراحی وب یکی از قدیمی‌ترین شرکت های طراحی وب کشور است و یکی از محاسن اینکه شما شرکت ما را انتخاب نمایید به لطف خدا همین پایداری است. اما اگر شرکت ما بنا به هر دلیلی منحل شود، سایت شما بر بستر وردپرس و به صورت استاندارد طراحی شده است به شکلی که می‌توانید ادامه همکاری خود را بدون مشکل با هر توسعه دهنده وب دیگری انجام دهید. ضمنا ما هیچیک از سورس کدهای سایت شما را encode نمی‌کنیم و به صورت متن‌باز در اختیار شما قرار خواهیم داد تا به راحتی بتوانید با هر برنامه‌نویس یا شرکت دیگری ادامه همکاری بدهید، اگر چه امیدواریم هرگز نیازی به این کار پیدا نکنید.

خیر. سایت‌های میزبانی شده توسط ما روی سرور آلمان، در ۶ روزی که طی اقدامی نابجا و اقتدارگرایانه، اینترنت یک ملت قطع شد، از ایران، قابل دسترسی نبودند! اما بنا به دلایل زیر، ما همچنان معتقدیم انتخاب هاست بین‌المللی، ولو در آن ۶ روز، تصمیم درست‌تری است تا میزبانی در ایران :

  1. سایت‌های ما روی سرور بین‌المللی در آن ۶ روز کذایی، از دید گوگل و موتورهای جستجو، دان شده و یا غیر قابل دسترس نبود و توجه داشته باشید که اگر کاربر داخلی نمی‌توانست سایت را ببیند، در عوض گوگل سایت را صحیح و سالم‌ می‌دید. این یعنی ضربه بزرگی به سئوی تمامی وب‌سایت‌هایی که در آن ۶ روز در ایران میزبانی می‌شدند و از دید گوگل، خارج از دسترس بودند، وارد آمد که به سایت‌های ما وارد نشد.
  2. اما سایت‌هایی هم که در سرورهای ایران میزبانی می‌شدند،‌ ولو خارج از دسترس و پایین نبودند، اما ۹۵٪ بازدید خود را،‌ طی آن ۶ روز از دست داده بودند! دلیل آن ساده است!‌ سالهاست مردم و کاربران، کسی www یک وب سایت را حفظ نکرده، به خاطر ندارد و یا حتی Bookmark نکرده است، بلکه مردم با سرچ در گوگل به سایت‌ها می‌رسند! و در ۶ روز مذکور، گوگل در دسترس نبود! لذا کسی نمی‌توانست از سرچ به سایتی برسد!
  3. همان سایت‌های معدودی که در آن ایام بالا و در دسترس باقی ماندند، ‌دچار خطاهایی در سورس یا نمایش سایت می‌شدند. زیرا امروزه روز، یک سایت از سرویس‌های متعدد بین‌المللی استفاده می‌کند که قطعی اینترنت جهانی، باعث بروز اختلال در آن بخش‌ها شده و لاجرم سایت، عملکرد درست و معمول خود را نخواهد داشت.
  4. عکس‌العمل‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نشان داد که مردم حس خوبی نسبت به سایت‌هایی که در آن ایام ۶ روزه، همچنان در دسترس بودند نداشتند! و این سایت‌ها را، به نوعی همنوا و متحد مسدودکنندگان اینترنت تلقی می‌کردند! موضوعی که برای خوشنامی و برندینگ سایت خوب نیست!
  5. تصمیم‌گیری بر اساس ۶ روز مذکور، که در آن،‌ اتفاقی غلط رخداد و تصمیمی اشتباه گرفته شد، غلط است. نمی‌بایست در شرایط بحرانی و اضطراری تصمیمهای غلط گرفت!
  6. بعضی می‌گویند ما مراودین خاص، نمایندگان و یا کاربران عضوی داریم که نمی‌خواهیم در مثل آن ۶ روزی، ارتباط ایشان با ما قطع شود. بله. این درست. اما باید توجه داشت همان کاربر، وقتی در آن ۶ روز، ‌پشت کامپیوترش می‌نشیند گوگل ندارد، جیمیل ندارد، یاهومیل یا هات‌میل ندارد، واتس‌آپ و تلگرام و اینستاگرام ندارد، دسترسی به سامانه‌های آنلاین مدیریت رمزهای عبور خود ندارد و …. لذا در عمل ولو سایت شما در دسترس باشد، پشت کامپیوتر نشستن بی‌فایده است و تا وقتی دوباره اینترنت وصل نشود،‌ عملا هیچ کاری پیش نمی‌رود! در مقام مثال، بر فرض که سایت فروشگاهی شما در دسترس بماند و کاربر هم خرید بکند! آیا واقعا امکان ارسال کالا برای شما و برای شرکت پست و یا پیک که همه سامانه‌های نرم‌افزاری ایشان به اینترنت متصل و وابسته است است اتفاق می‌افتد؟!
  7. آنها اشتباه کردند آزادی یک ملت را با بستن اینترنت محدود کردند، ما نمی‌بایست دنباله‌روی اشتباه ایشان باشیم! ما باید کار درست را انجام دهیم!

طبیعتا بله. برای کاربرانی که در داخل ایران هستند، پینگ تایم پاسخ سروری که در ایران است کمتر از پینگ تایم سرورهای ماست که در آلمان است. اما هاست های ایرانی دچار عیوب دیگری هستند که روی این حسن آنها را می‌پوشاند :

  • در هاست های ایرانی به علت عدم وجود سخت افزارهای پیشرفته WAF که هم بسیار گران است و هم ما تحریم هستیم، نمی توانند حملات DDOS‌سنگین بین المللی را پیش گیری کنند، لذا در روشی کاملا غیرحرفه ای اما متاسفانه بسیار معمول، سرور را ایران اکسس می کنند! ایران اکسس کردن سرور یعنی فقط کاربران در رنج آی پی های ایران بتوانند سایت را ببینند! البته با چنین روشی حملات DDOS بین المللی بی اثر می شود اما به موازات آن سایت میزبانی شده روی سرور داخلی ایران اکسس شده، از هیچ کجای دیگر دنیا و من جمله توسط گوگل قابل رویت نیست و دان محسوب می شود که لطمات جدی به سئوی سایت می زند.
  • به همان موازات که پینگ تایم کاربران ایرانی در دسترسی به سروری که در ایران است کم و خوب است، پینگ تایم دسترسی گوگل از خارج از کشور به سرور داخل ایران بسیار بالاست و لذا گوگل سایت شما را کند ارزیابی می کند. مستحضرید که به خاطر تحریم ها از معدود کشورهایی هستیم که گوگل در آن سرور ندارد و لذا سایت های میزبانی شده در ایران، توسط سرورهای بین المللی گوگل با پینگ تایم بالا دیده می شوند، این در حالی است که سایت های میزبانی شده روی سرور آلمان ما، توسط گوگل بسیار با پینگ تایم خوبی مشاهده می شوند.
  • ما روی سرور آلمان از امکانات و سخت افزارها و نرم افزارهای تخصصی بهره مندیم که به موازات کمی کندتر بودن پینگ تایم، در عوض زمان از دست رفته را در جای دیگر مانند کش و … مدیریت می‌کند و لذا شما من حیث المجموع حس می کنید و می بینید که علیرغم پینگ تایم، اما سرعت لود سایت های داده ورزان نسبت به سایت های دیگر میزبانی شده در ایران بهتر و سریع تر است.
جستجو
فیلترها بصورت لحظه ای اعمال میشوند

جستجو

دسته بندی محصولات

دسته بندی

قیمت

محدوده قیمت - slider
محدوده قیمت - inputs

درحال حاضر وردینو درحال بروزرسانی میباشد ولی امکان خرید وجود دارد.

درصورتی که نیاز به راهنمایی یا خرید راحتر از طریق تماس تلفنی دارید، میتوانید با شماره 02191099534 تماس بگیرید.