خدمات بروزرسانی مختصر اما مستمر سئو

لیست قیمت و شرح خدمات سرویس تولید محتوای مستمر مخصوص مشتریان طراحی وب وردینو

پارامتر تازگی محتوا چیست و چه تاثیری در الگوریتم سئوی گوگل دارد؟

این سرویس، به مشتریانی که قبلا سرویس سئوی محتوایی را از ما گرفته‌اند کمک می‌کند تا صفحات لندینگ ساخته شده برای کلیدواژه‌هاشان، به مرور زمان دچار افت رتبه نشود و بتوانند جایگاه خود را، در صدر نتایج حفظ کنند و قافیه را به رقبا نبازنند و حتی بهبود رتبه هم پیدا کنند. این سرویس با انجام بروزرسانی‌های مختصر محتوایی، روی صفحات لندینگ قبلا ساخته شده، در مواعد مشخص زمانی، پارامتر تازگی را در الگوریتم گوگل ارضاء می‌کند.

اما در پاسخ به این سوال که پارامتر تازگی چیست؟ باید بگوییم فاکتور تازگی یا همان (Freshness Factor) بخشی از الگوریتم‌های موتورهای جستجو بالاخص گوگل است که برای پرس و جوها، به محتوای جدیدتر به روز شده، اولویت بالاتری می‌دهد. زمانی که محتوای جدیدتر به‌روزرسانی‌شده، مرتبط‌ با جست‌وجو باشد، ضریب تازگی، از نمایش صفحات قدیمی و دارای رتبه‌بندی بالا، در صدر نتایج گوگل جلوگیری می‌کند. به عبارت دیگر اگر دو صفحه باشند که هر دو، محتوای قابلی در ارتباط با جستجوی کاربر داشته باشند، اما یکی به تازگی آپدیت شده است، گوگل محتوای صفحه به تازگی آپدیت شده را، بالاتر از آن رقیب دیگر رتبه‌بندی خواهد کرد.

اما در پاسخ به این سوال که چرا فاکتور تازگی برای گوگل مهم است، باید عرض کنیم طبیعی است که گوگل بخواهد در دنیای امروزی و انفجار اطلاعات، محتوای تازه‌ای را به کاربران سرچ کننده نشان دهد و مدیران سایت را وادار کند به بروزرسانی دائمی و پیوسته صفحات خود، ملتزم باشند. عموماً فرض بر این است که گوگل محتوای تازه را بیشتر از محتواهای قدیمی بررسی می‌کند. هنگامی که صفحات بیشتر خزیده می‌شوند (یعنی مورد بررسی بات‌های گوگل قرار می‌گیرند)، احتمال بیشتری وجود دارد که برای کلمات‌کلیدی هدف رتبه‌بندی بهتری دریافت کنند تا صفحات قدیمی که اغلب خزیده نمی‌شوند. به روز رسانی مکرر محتوا، یک راه عالی برای اطمینان از این است که گوگل همیشه در حال خزیدن در سایت شما باشد و شما بهترین شانس را برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی داشته باشید.

شرکت وردینو ، به مشتریان طراحی سایت خود سرویس سئو می‌دهد و با تولید یک محتوای فاخر و جامع و کامل در باب هر کلیدواژه، صفحه لندینگی زیبا و جذاب برای آن می‌سازد که بتواند صدرنشین نتایج گوگل شود. اما اگر مشتری صاحب سایت بخواهد جایگاهش در صدر نتایج را مدت زمانی مدید، حفظ کند و به مرور زمان، رتبه خود را به رقبا واگذار نکند و دچار افت جایگاه و کاهش رتبه نشود، می‌تواند از سرویس آپدیت مختصر اما مستمر وردینو استفاده کند. سرویسی که علاوه بر حفظ رتبه، ممکن است همزمان با غنی‌تر شدن مداوم و پیوسته محتوای هر صفحه کلیدواژه، به مرور باعث افزایش رتبه هم بشود.

این سرویس فقط به مشتریانی از وردینو قابل عرضه است که علاوه بر اینکه سایت‌شان توسط ما طراحی شده باشد، قبلا از سرویس سئوی محتوایی ما بهره گرفته باشند و صفحات لندینگ با محتوای فاخر و دست اول برای کلیدواژه‌های ایشان ساخته شده باشد. حال چه پس از اتمام پروژه سئوی محتوایی ایشان و چه در حین انجام آن، مشتری صاحب سایت می‌تواند سرویس آپدیت مختصر اما مستمر وردینورا دریافت کند تا صفحات کلیدواژه ساخته شده، مطابق با یک زمانبندی منظم آپدیت‌های محتوایی کوچک اما مداومی را دریافت کنند.

در این سرویس، آپدیت محتوای صفحات لندینگ کلیدواژه، عمدتا به صورت افزودن یک پرسش و پاسخ جدید، به انتهای صفحه صورت می‌پذیرد. یعنی در مواعد زمانی مشخص، به صورت منظم و دوره‌ای، یکی از پرسنل وردینو ، یک پرسش جدید با چندین پاراگراف جواب را، دقیقا مرتبط با موضوع کلیدواژه صفحه و به صورت دست اول و با کیفیت تولید می‌کند و به صفحه می‌افزاید. هر صفحه کلیدواژه، بعد از دریافت این آپدیت محتوایی، به گوگل معرفی می‌شود تا دوباره بررسی و مجددا کش شود. گوگل وقتی آپدیت منظم و با کیفیت محتوا را می‌بیند، ضریب تازگی را تاثیر می‌دهد و به محتوای شما، نسبت به رقبایی که چنین آپدیت منظمی ندارند، شانس بالاتری برای رتبه خواهد داد.

مشاهده تاثیر مثبت این سرویس، معمولا بین ۳ تا ۶ ماه نمودار خواهد شد و مشتری صاحب سایت، می‌تواند شاهد بهبود رتبه یا حفظ رتبه بالای صفحات کلیدواژه خود، در سرچ‌های گوگل باشد. بعلاوه، این افزودن دوره‌ای حجمی از متن با کیفیت به هر صفحه، باعث روز به روز غنی‌تر شدن محتوای صفحه هم می‌شود که به معنای کامل‌تر و جامع‌تر شدن مداوم محتواست. طبیعتا، محاسبه قیمت این سرویس، تابعی است از اینکه یک مشتری چند صفحه کلیدواژه‌ای دارد که بخواهد تحت این سرویس آپدیت شوند؟ چند وقت یکبار قرار است هر کدام از این صفحات آپدیت شوند؟ و در هر بار آپدیت چه حجمی از محتوا به صفحه اضافه خواهد شد؟

مثل تمام سرویس‌های دیگر وردینو، در طراحی و قیمت‌گذاری این سرویس هم، به دقت کار کرده‌ایم تا حداقل وقت و انرژی را از مشتری صاحب سایت بگیریم و با یک قیمت تمام شده معقول و پیشبرد انجام منظم کار و ارسال گزارش‌‌های ماهانه، برون‌سپاری مشتری به ما، مصداق پیدا کند و به لطف خدا نسبت به ثمربخشی این سرویس مطمئن هستیم. امید که خدمات سئوی ما بتواند به عینه، اسباب رونق کسب و کار شما مشتری عزیز را فراهم آورد.

پکیج دیر به دیر (Regularly)

850,000 تومان یکسال بروزرسانی هر صفحه کلیدواژه

انتشار گزارش ماهانه آپدیت صفحات

ماهانه، 2 بار آپدیت هر صفحه

هربار افزودن یک محتوای ۱ پاراگرافه

پکیج پی در پی (Frequently)

1,300,000 تومان یکسال بروزرسانی هر صفحه کلیدواژه

همه امکانات پکیج 1

ماهانه، 3 بار آپدیت هر صفحه

هربار افزودن یک محتوای ۲ پاراگرافه

پکیج زود به زود (Usually)

1,800,000 تومان یکسال بروزرسانی هر صفحه کلیدواژه

همه آیتم های پکیج ۱ و ۲

ماهانه، 4 بار آپدیت هر صفحه

هربار افزودن یک محتوای 3 پاراگرافه

ارقام بالا برای هر صفحه کلیدواژه است. اگر شما مبلغ سرویس بروزرسانی مختصر اما مستمر خود را بخواهید باید این مبالغ را در تعداد صفحات کلیدواژه تان ضرب کنید. لذا ابتدا باید تعیین کنید آیا این سرویس را روی همه صفحات کلیدواژه می‌خواهید یا روی بعضی از آنها.

طرز نگاه ما به تازگی محتوا

مانیفست‌های فکری و دیدگاه‌های سیاست‌گذاری ما در ارائه خدمات بروزرسانی مختصر اما مستمر صفحات برای گوگل

تلاش برای اخذ رتبه اول در صدر نتایج

ما در وردینو، آنچنان که برای کسب و کار خود، به رتبه کمتر از یک، راضی نشده‌ایم، در مورد مشتری خدمات سئو هم، تلاش خود را، معطوف هدف گیری رتبه یک در صدر نتایج گوگل می‌کنیم.

تمرکز بر تولید محتوای تخصصی و کیفی

ما، واقعا محتوا را پادشاه می‌دانیم و اهمیت ویژه می‌دهیم به کیفیت محتوا و تخصصی بودن و کیفی بودن مطالبی که به هدف سئو تولید می‌شود تا ارزش وقت مخاطب را داشته باشد.

توجه و اهمیت دادن به کاربران، نه به گوگل

نوشتن برای کاربران و طراحی و انتخاب مدیا برای کاربران و نه برای گوگل. ما باور داریم، گوگل ماشین هوشمندی است که رسالت خود را می‌داند و لذا ما باید تمرکزمان بر کاربر باشد.

گزارش‌دهی عینی بهبود رتبه به مشتری

التزام به ارسال گزارش‌های منظم موعدی برای مشتری، درباره روند تولید و انتشار محتوا و آپدیت صفحات و پوشش سوالات و از همه مهمتر گزارش روند حفظ یا بهبود رتبه به مشتری.

کیفیت وردینو در انجام بروزرسانی مختصر اما مستمر

مزایای برون‌سپاری این سرویس به وردینونسبت به جای دیگر، از این قرار است :

حداقل درگیر‌سازی مشتری صاحب سایت

در تنظیم سرویس و ساخت فرایندها، سعی شده حتی‌الامکان کمترین زمان و توجه را از مشتری صاحب سایت بطلبد تا منطق برون‌سپاری او به یک شرکت متخصص مخدوش نگردد.

انتخاب پرسش و پاسخ‌های موثر

طی یک فرایند چندمرحله‌ای که می‌تواند با مشارکت خود مشتری هم همراه باشد، فهرستی از پرسش‌های موثر برای کسب و کار او تههی خواهد شد که به مرور پاسخ داده شود و در صفحه درج گردد.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشتری

اگر مشتری سوالی داشته باشد، ابهامی برای او پیش آید، مشورتی بطلبد یا تعارضی ببیند، همکاران متخصص ما در پشتیبانی، پاسخگوی سوالات و آماده راهنمایی او خواهند بود.

گزارشات منظم از روند بهبود نتایج

به صورت منظم و سیستماتیک، گزارشاتی از روند افزوده شدن محتوا به صفحات، به وی داده خواهد شد تا هم مطلع باشد و هم نتیجه پیشرفت کار و بهبود نتایج را مشاهده کند.

استفاده از معتبرترین منایع محتوایی بین‌المللی

در تولید محتوای تخصصی و کیفی و اصیل، در عرصه کاری مشتری، از بهترین و معتبرترین منابع بین‌المللی، که هم عرصه کار مشتری یا در فیلد مشابه هستند استفاده می‌شود.

تمدید سالی یکبار در صورت رضایت مشتری

مشتری به اختیار و نه به اجبار، هر سال یکبار، مبلغ دوره ۱۲ ماهه بعدی را پرداخت می‌کند تا روند تولید محتوای مختصر اما مستم و حفظ یا بهبود رتبه در گوگل ادامه پیدا کند.

نمونه مشتریانی که از سرویس سئوی محتوایی وردینو استفاده کرده‌اند

طراحی سایت برای کاشی و سرامیک متاسرام

www.metaceram.com

 

از کجا بدانید و اعتماد کنید که وردینو ،‌ واقعا در سئو متخصص است؟ خود شما به عنوان مشتری حتما از طریق سئو با وردینوآشنا شده‌اید! زیرا تنها روش بازاریابی ما در ۱۵ سال گذشته سئو بوده است. اما در پاسخ به سوال خوب شما و دلگرمی دادن برای اطمینان قلب، خاطرنشان می‌کنیم که مستحضرید اگر صاحبان کسب و کارها و مشاغل و وبسایت‌‌ها در زبان فارسی برای پیدا شدن در صدر نتایج هنگام سرچ میلیون‌ها میلیون حالت کلیدواژه در موضوعات مختلف با هم رقابت داشته باشند، رتبه گرفتن در هیچکدام از این واژه‌ها، به سختی رتبه گرفتن در کلیدواژه های صنعت طراحی سایت نیست! زیرا دقیقا رقابت بین سئو فهمان و متخصصان این حوزه است. شرکت وردینو در تمامی کلمات کلیدی عرصه کاری خود رتبه اول نتایج گوگل را داراست :

 
 

سرچ جهانی گوگل، در بین

90300000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت دانشگاهی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

1960000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی پورتال سازمانی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

36600000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت دولتی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

26500000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت صنایع غذایی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

51100000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت صنعتی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

58000000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت لوازم خانگی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

90300000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت فولاد»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

1960000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت شیمیایی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

36600000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت نفتی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

26500000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت داروسازی»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

51100000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت شهرداری»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

سرچ جهانی گوگل، در بین

58000000

نتیجه، در جستجوی کلیدواژه

«طراحی سایت مدرسه»

وردینو، رتبه اول نتایج است.

مادامی که این سرویس فعال است تاثیر مثبت آن باقی خواهد ماند. به عبارتی فرض بگیریم شما مشتری صاحب سایتی هستید که دو سال است این سرویس را دریافت و تمدید می‌کنید. این یعنی دو سال است که گوگل وقتی به سایت شما سر می‌زند متوجه آپدیت منظم صفحات شما می‌شود و طبیعتا شما پارامتر تازگی را احراز خواهید کرد. اما طبعا اگر بعد از دو سال سرویس قطع شود و دیگر تمدید نکنید، یعنی گوگل از تاریخ مشخصی به بعد آپدیتی در محتوای صفحات شما نخواهد دید و پارامتر تازگی از سایت شما پس گرفته خواهد شد. 

اینکه پس از قطع سرویس مذکور چقدر طول می کشد که شما شاهد کاهش رتبه باشید بستگی به عرصه کاری شما و میزان رقابت دارد، اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. اگر خواسته باشید همیشه صفحات شما آپدیت دریافت کنند باید همیشه این سرویس را تمدید کنید.

اگر منظور شما از صفحات جدید، صفحاتی که است خودتان به سایت افزوده‌اید و یا داده‌ورزان در سرویس سئوی محتوایی به سایت می‌افزاید بله. پاسخ مثبت است. گوگل وقتی شاهد بروز‌رسانی مداوم سایت شما باشد اصطلاحا بودجه خزش در سایت شما را افزایش می‌دهد. این یعنی زود به زود به سایت شما سر می‌زند تا مبادا آپدیتی از صفحات شما را از دست بدهد. بر این اساس، شما مشاهده خواهید کرد که کش شدن صفحات تازه اضافه شده به سایت که قبل از این سرویس چندین هفته یا روز به طول می‌آنجامید بعد از مدتی از دریافت این سرویس به چندین سایت کاهش پیدا می‌کند. 

مبالغ ماهیانه این سرویس زیاد نیست کم است. دریافت ماهانه آن دردسر حسابداری و پیگیری زیادی هم برای ما و هم برای شما پیش می‌آورد. از طرفی بنا به فرض مواعد تمدید ماهیانه، اگر بنا به هر علت در موعد تمدید شما در دسترس نباشید یا تاخیر در پرداخت کنید، قطع شدن سرویس باعث می شود ماحصل تمام زحمات بر باد رود و روند منظم آپدیت سایت مختل شود. 

از طرفی حداقل زمان برای ظاهر شدن نتیجه این سرویس ۶ ماه است، پس مواعد تمدید فصلی هم جالب نیست. لذا تصمیم بر این شد که این سرویس سال به سال تمدید شود. یعنی مثلا اگر شما ۷ خرداد ۱۴۰۲ شروع به دریافت سرویس کردید، هر سال ۷ خرداد، باید یکبار آن را برای سال آینده شارژ و یا تمدید کنید.

البته ما طوری سرویس ارائه می‌دهیم که مشتری هیچ گاه احساس بی‌خاصیتی سرویس نکند بلکه با شدت اصرار به تمدید به موقع سرویس با رضایت خاطر کامل داشته باشد. اما بر فرض که شما بنا به هر علت در اواسط دوره، از ادامه دریافت این سرویس منصرف شوید، مبلغ مربوط به آنچه از دوره رد شده و ما به ازای آن آپدیتی توسط همکاران ما صورت پذیرفته خیر، اما آنچه از دوره باقی است، یعنی ماه های پیش رو تا رسیدن به موعد تمدید سالیانه که ما هنوز محتوایی تولید و اضافه نکرده‌ایم، البته محاسبه و به حساب شما عودت داده خواهد شد. 

ماهی یکبار گزارش آپدیت صورت گرفته در صفحه yourdomain.com/keywords خواهد نشست. در این گزارش، همکاران ما می‌نویسند که تعداد پرسش و پاسخ‌های صفحه چند تا بوده و الان چند تا شده و تعداد کلمات صفحه قبلا چند تا بوده و الان چند تا شده. به این ترتیب شما بر اساس پکیجی که خریداری کرده‌اید ماهی ۲ بار یا ۳ بار و یا ۴ بار، می‌توانید شاهد آپدیت ها باشید.

علت اینکه ما تصمیم گرفته‌ایم آپدیت‌های موعدی در قالب افزودن یک پرسش و پاسخ به بخش FAQ صفحه لندینگ کلیدواژه باشد چندین دلیل دارد:

  • تمام صفحات لندینگ کار شده برای مشتریان سئوی محتوایی حتما در انتهای صفحه ساختار پرسش‌های متداول یا بخش FAQ را دارند. این بخش دارای یک اسکیمای تخصصی است که گوگل متوجه FAQ بودن آن می‌شود و حتی دو مورد اول را در نتایج گوگل نشان می‌دهد. 
  • ساختار نمایشی FAQ طوری است که درآن واحد فقط یکی از پرسش‌ها باز است که کاربر می‌تواند پاسخ آن را بخواند. این طرز نمایش به آن معناست که ممکن است حجم متنابهی از متن در این بخش از صفحه باشد اما آزاردهنده چشم نیست زیرا پاسخ‌های مبسوط و چند پاراگرافه، به صورت بسته شده تحت یک سوال مختصر تک خطی هستند. 
  • برای ارضای پارامتر تازگی در گوگل چندان مهم نیست این آپدیت در کجای صفحه اتفاق می‌افتد. البته اضافه شدن محتوا همیشه در انتهای صفحه، می‌تواند نشانی از یک آپدیت واقعی و درست باشد.
  • منظور بیشتر از این آپدیت محتوایی افزودن متنی مفید به صفحه است تا اینکه بخواهیم عکس و ویدیو هم اضافه کنیم. ساختار FAQ‌ کاملا متنی است و نیازی به درج عکس و ویدیو ندارد. 

اگر منظور شما آپدیت دیگر صفحات سایت است هیچ مشکلی نیست و چون کنترل پنل ادمین در اختیار شماست و صاحب سایت خود هستید می‌توانید آزادانه به سایت صفحه اضافه کنید و مثلا در قالب افزودن محصول یا خبر یا مقاله سایت خود را آپدیت کنید. 

اما اگر منظور شما آپدیت صفحات لندینگ کلیدواژه‌ای موضوع سئو ذیل آدرس yourdomain.com/keywords است، پاسخ ما منفی است و ترجیح این است که اجازه دهید هر آپدیت عمده‌ای روی این صفحات از کانال ما اتفاق بیفتد. البته اگر منظور یک روتوض یا انجام اصلاحات ویراستاری مختصر است مشکلی نیست. همچنین پس از اتمام قرارداد سئو و یا اتمام دوره سرویس آپدیت مختصر اما مستمر، همزمان با پایان تعهد داده‌ورزان، سایت در اختیار شماست تا هر تغییری می‌خواهید ولو در صفحات yourdomain.com/keywords اعمال کنید.

حق دارید که چنین موضوعی برای شما سوال برانگیز شود! مثلا دوبار آپدیت در ماه در یک دوره یکساله می شود ۲۴ پرسش و پاسخ و البته ناگفته پیداست که نباید تکراری در این ۲۴ آپدیت باشد. به تکرار نیفتادن و ایده پردازی محتوایی کردن کار سختی است و به هر حال حدی دارد.

البته ما هم مدعی اینکه تا ابد می‌توانیم بدون افتادن به تکرار سوال بدیع و پاسخ جامع به صفحه اضافه کنیم نیستیم اما توانایی ما بعلاوه ابزارهای کمکی بعلاوه وب سایت های بین المللی بعلاوه مهارت بالا و نبوغ خاص نیروی متخصص، قطعا چیزی فراتر از انتظار و تصور شما را رقم خواهد زد و داده‌ورزان همین را حل کرده است که ما را شایسته سرویس دهی به شما می‌کند.

در موارد نادری پاسخ مثبت است. یعنی اگر موضوع کلیدواژه شما، آنقدر جذاب و مبتلابه و بحث برانگیز باشد که واقعا کاربران ترغیب به کامنت‌گذاری روی صفحه شما شوند، مثل اتفاقی که در صفحه محصولات دیجی کالا رخ می‌دهد، چنین موضوعی می‌تواند کاملا طبیعی فاکتور تازگی گوگل را ارضاء کند. اما بنا به دلایل زیر تجربه ما نشان می‌دهد به احتمال بسیار زیاد سایت شما چنین شانسی نخواهد داشت. زیرا :

  • مقایسه سایت‌تان با دیجی کالا غلط است. حسن شهرت او، تبلیغات گسترده و کاربران بسیار بالا چیزی نیست که هر سایتی به راحتی بتواند به آن برسد. 
  • کاربران به راحتی ترغیب به کامنت گذاری نمی شوند و در سایت های خاص و موضوعات معدودی زمان ارزشمند و انرژی خود را صرف کامنت‌گذاری (تولید محتوای کابر-محور UGC) می‌کنند. 
  • نکته بعد این است که بر فرض که کاربران کامنت بگذارند این کامنت‌ها معمولا کوتاه و مختصر خواهند بود و چندان غنایی به کلمات کلیدی صفحه شما نخواهند افزود.
  • بعلاوه بر فرض کامنت‌گذاری زیاد کاربران، موضوع مدیریت کامنت‌ها چندان کم‌زحمت‌تر نخواهد بود. زیرا نمی‌شود انتشار کامنت روی سایت را خودکار کرد. زیرا بسا محتمل است کامنت‌ها نامربوط، دارای فحش و ناسزا، دارای کلمات رکیک و زشت و یا دارای سوگیری های سیاسی و … باشند. خود موضوع مدیریت کامنت‌ها وقت و انرژی زیادی را از ادمین خواهد گرفت. 

البته فعال‌سازی امکان کامنت گذاری روی صفحه تعارضی با دریافت سرویس بروزرسانی مختصر اما مستمر داده‌ورزان ندارد و می‌توان همزمان از هر دو بهره برد.

ما حق درج چه پرسش و پاسخ‌هایی را برای داده‌ورزان محفوظ می‌دانیم تا نظم کاری ما مختل نشود اما اگر شما زحمت تدوین و ارسال فهرستی از سوالات مفید را متحمل شدید، استقبال خواهیم کرد و سعی می‌کنیم پاسخ سوالات شما را بیابیم و به صفحه اضافه کنیم.

نمی‌توان پاسخ قطعی به این سوال داد زیرا این موضوع بسیار به رقبای شما و شدت فعالیت ایشان بستگی دارد. اما به هر حال عقلا هم پیداست که وقتی شما یکبار محتوای فاخری را کار کرده‌اید و سپس در مواعد دوره‌ای منظم محتوایی خوب را به صفحه اضافه می‌کنید کار برای رقبا سخت می‌شود و گوگل باید بها و توجه بیشتری معطوف صفحه شما بکند. نفس تقویت دائمی محتوا و افزوده شدن مستمر حجم محتوای صفحه هم به کامل تر شدن آن کمک می‌کند. اما به هر حال دست بالای دست بسیار است و ممکن است رقیبی علاوه بر تمام این کارها بک لینک هم ساخته باشد و سوشیال سیگنال هم کرده باشد و ما علیرغم تمام زحمات نتوانیم او را پشت سر بگذاریم. اما رقبایی در این حد قوی قطعا معدودند و این سرویس می‌تواند به لطف خدا بسیاری رقبای دیگر را شکست دهد.

بله. البته. دست بالای دست بسیار است. مثلا اگر کلیدواژه شما دست بر قضا، جزو کلیدواژه‌های پوشش داده شده توسط سایت‌های آگهی مثل دیوار و شیپور و ایستگاه باشد، طبیعتا حجم آپدیت آگهی در این سایت ها بسیار بالا و در حد چندین آگهی در روز است و هرگز یک پرسش و پاسخ به صفحه افزودن آنهم هر چند روز یکبار نمی تواند باعث شود شما در فاکتور تازگی روی دست چنین سایت‌های بلند شوید. اما خبر خوش این است که این اتفاق، یعنی تلاقی کلیدواژه با سایت های آگهی یا خبری به ندرت رخ می‌دهد و تعداد اینگونه سایت های پر آپدیت هم چندان زیاد نیست.

به چندین روش گوگل متوجه آپدیت منظم سایت شما شما می‌شود تا فاکتور تازگی را در رتبه‌بندی شما تاثیر دهد:

  • سایت‌های وردپرسی مثل ما که از افزونه سئو یوست بهره می‌برند، مکانیزمی دارند مطابق با استانداردهای گوگل به نام Sitemap.xml. یک فایل با فرمت دیتای ایکس‌ام‌ال که توسط سایت و به صورت مکانیزه ساخته و دائما بروزرسانی می‌شود و توسط گوگل هم در مواعد زمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا سایت صفحات اخیرا آپدیت شده خود را به گوگل خوداظهاری کند و گوگل بهتر بفهمد چه صفحاتی را باید بررسی کند. به عبارتی در مکانیزمی خودکار گوگل متوجه صفحات اخیرا افزوده شده یا آپدیت شده سایت خواهد شد.
  • به علاوه ما هر صفحه را که می‌سازیم دستی هم در گوگل وبمستر تولز به گوگل معرفی یا اصطلاحا پینگ می‌کنیم تا بیاید و سر بزند و صفحه افزوده شده یا آپدیت شده را بررسی و کش کند.
  • به علاوه لینک صفحه کلیدواژه‌ها را که مانند گزارش سئوی داده‌ورزان به مشتری صاحب سایت عمل می‌کند در فوتر سایت مشتری، که در تمام صفحات سایتش تکرار می‌شود قرار می‌دهیم تا بات های سرکشی کننده گوگل را از تمام صفحات وادار به خزیدن زیاد در این صفحه کنیم. زیرا این صفحه شامل لینک تمام صفحات کلیدواژه ساخته شده یا آپدیت شده هست و به این ترتیب باز هم شانس خزیدن بات ها و کشف صفحه مربوطه بیشتر می‌شود.

یکی از مزایای جانبی اما مهم سرویس بروزرسانی مختصر اما مستمر، این است که گوگل وقتی در مراجعات مکرر موعدی خود متوجه آپدیت منظم صفحات شما می شود با افزایش بودجه کش سایت شما، سعی می‌کند خود را با مواعد آپدیت شما تطبیق و همپا کند تا مبادا آپدیتی را از دست بدهد و این یعنی، علاوه بر قبول فاکتور تازگی درباره این صفحات، به صورت کلی، سرعت کش و رتبه دهی صفحات جدید شما را هم افزایش خواهد داد و به عینه خواهید دید که نسبت به روزهای اولی که شروع کردید خیلی سریعتر صفحات جدید شما کش می‌کند و رتبه می‌دهد.

جستجو
فیلترها بصورت لحظه ای اعمال میشوند

جستجو

دسته بندی محصولات

دسته بندی

قیمت

محدوده قیمت - slider
محدوده قیمت - inputs

درحال حاضر وردینو درحال بروزرسانی میباشد ولی امکان خرید وجود دارد.

درصورتی که نیاز به راهنمایی یا خرید راحتر از طریق تماس تلفنی دارید، میتوانید با شماره 02191099534 تماس بگیرید.