سرویس انتقال هاست چیست؟ چرا داده‌ورزان بر انجام درست آن تاکید دارد؟

لیست قیمت و شرح خدمات سرویس تولید محتوای مستمر مخصوص مشتریان طراحی وب وردینو

پارامتر تازگی محتوا چیست و چه تاثیری در الگوریتم سئوی گوگل دارد؟

هاستینگ یا میزبانی وب، نقش بسیار موثری در سرعت لود وب سایت، قطع نشدن و آپ ماندن وب سایت و امنیت آن دارد. ما در داده‌ورزان، بنا به سالها تجربه، عمیقا فهمیده‌ایم که هر چقدر سایت را، زیبا و جذاب و بر اساس یک سیستم مدیریت محتوای استاندارد و با کیفیت طراحی کرده باشیم، اما اگر هاستینگ وب سایت قوی و حساب شده و با کیفیت و درست کانفیگ شده نباشد، نهایتا تجربه ادمین و کاربران از سایت، جالب نخواهد بود. لذا با اینکه داده‌ورزان، شرکت هاستینگ نیست، اما سرویس میزبانی بسیار با کیفیت و با هزینه معقولی را برای مشتریان طراحی وب خود، تدارک دیده و از ایشان می‌خواهد اجازه دهند سایت طراحی شده روی هاست ما، راه‌اندازی شود تا داده‌ورزان بتواند پاسخگوی هر مشکل ریز و درشتی که برای سایت به وجود آمد، باشد.

اما به هر حال، بعضی مشتریان هستند که بنا به دلایلی اصرار دارند سایت روی هاستینگ دیگری راه‌اندازی شود. دلایلی نظیر اینکه :

  • مشتری هاست درون سازمانی و دیتا سنتر درون تشکیلاتی دارد که فارغ از درست یا غلط بودن چنین استراتژی، اما هزینه زیادی صرف آن کرده و اکنون راضی نمی‌شود سایتش جایی دیگر هاست شود.
  • مشتری دستور از نهاد بالاسری یا ارگان ناظر یا بخشنامه مرکزی یا تذکر کتبی از حراست دارد که نباید از هاستینگ خارجی استفاده کند و لاجرم اصرار بر انتقال هاست روی سرورهای درون ایران دارد.
  • مشتری قبلا هاستی را از جایی خریداری کرده که هنوز موعد آن تمام نشده و دلش نمی‌آید از خیر آن پول بگذرد و لذا اصرار می‌کند سایت روی همان هاست، راه‌اندازی شود.

البته مشتری در موضوع اینکه سایت خودش را کجا هاست بکند، تصمیم‌گیرنده نهایی و صاحب اختیار است و ما هم مطیع او هستیم و البته خوشبختانه، پلت‌فرم استفاده شده در طراحی سایت مشتری توسط داده‌ورزان، وردپرس استاندارد جهانی است که داده‌ورزان تمامی پلاگین‌های لازم را لایسنس‌دار خریداری کرده و دستکاری در سورس سایت انجام نداده است. لذا بدون کوچکترین وابستگی به داده‌ورزان، اگر هاستینگ مقصد که مشتری قصد انتقال سایت خود به آنجا را دارد، استاندارد باشد و واجد حداقل شرایط یک سرور میزبان وب سایت باشد، مشتری علی القاعده باید بتواند بدون دردسر سایت خود را روی سرور مذکور منتقل کند و اولین سی‌ام‌اسی که هاست مذکور باید بتواند به خوبی میزبانی کند باید وردپرس باشد که با ۴۳٪ پوشش سایت‌های دنیا، پادشاه سیستم‌های سایت‌ساز جهان است.

همکاران ما در داده‌ورزان، وقتی تصمیم یک مشتری بر انتقال سایتش به هاستینگ دیگری قطعی شد، فول‌بک‌آپ سایت را در اختیار او قرار می‌دهند تا با دانش فنی خودش و یا کارشناسانش و یا با کمک کارشناسان فنی هاستینگ مقصد، سایت را، طی فرایندی استاندارد و روتین روی سرور جدید بالا بیاورند. اما اگر مشتری خواست تا این کار را هم، کارشناسان فنی داده‌ورزان انجام دهند، لازم است هزینه این سرویس را بپردازد که در این صفحه به شرح جزئیات آن خواهیم پرداخت.

پکیج پایه (Base)

250,000 تومان مدت انجام : ۱ روزه

ارائه بک‌آپ کامل از سایت موجود

ارائه بک‌آپ کامل از ایمیل‌های سازمانی

بازگردادندن بک‌اپ توسط خود شما

بازنگری تنظیمات و اشکالات سطح کاربری

پکیج استاندارد (Standard)

550,000 تومان مدت انجام : ۲ روزه

گرفتن بک‌آپ کامل از سایت و ایمیل

گرفتن دسترسی سطح ادمین از مشتری

بازگردادندن بک‌آپ توسط داده‌ورزان

بازنگری تنظیمات و اشکالات سطح ادمین

پکیج حرفه‌ای (Professional)

1,450,000 تومان مدت انجام : 3 روزه

گرفتن بک‌آپ کامل از سایت و ایمیل

انتقال روی سرور مجازی یا سرور اختصاصی

بازگردادندن بک‌آپ توسط داده‌ورزان

اعمال تنظیمات افزایش امنیت و کارایی

طرز نگاه ما به تازگی محتوا

مانیفست‌های فکری و دیدگاه‌های سیاست‌گذاری ما در ارائه خدمات بروزرسانی مختصر اما مستمر صفحات برای گوگل

اهمیت قطع نشدن دسترسی سایت

برای آپ‌تایم سایت ارزش قائلیم و معتقدیم یک لحظه هم نباید سایت از دسترس خارج شود، لذا تلاش خود را می‌کنیم تا حتی‌الامکان بدون هیچ قطعی سایت به هاست جدید منتقل شود.

بررسی منابع و کانفیگ هاستینگ مقصد

گرچه هاست جدید متعلق به شرکت ما نیست اما سعی می‌کنیم تا جایی که دسترسی اجازه دهد، آپشن‌ها، کانفیگ‌ها و منابع آن را بررسی کنیم تا اگر لازم بود به مشتری تذکرات فنی دهیم.

اهمیت دادن به ظرایف و نکات امنیتی

برای حفظ ضوابط امنیتی ارزش قائلیم و لذا به محض اتمام کار انتقال به هاستینگ جدید، از مشتری می‌خواهیم نام کاربری یا کلمه عبوری که در اختیار ما قرار داده است را تغییر دهد.

مشورت‌دهی در انتخاب هاست معتبر

ما با شناختی که در اثر 20 سال فعالیت در این صنعت، از فعالان عرصه هاستینگ و شرکت‌های میزبان و دارنده دیتاسنتر داریم می‌توانیم در انتخاب یک هاست معتبر مشورت دهیم.

کیفیت داده‌ورزان در انجام بروزرسانی مختصر اما مستمر

مزایای برون‌سپاری این سرویس به وردینو نسبت به جای دیگر، از این قرار است :

تهیه بک‌اپ مجزا از سرور ایمیل

به دلیل حساسیت بالای ایمیل‌ها و مجزا بودن سرور میل از سرور میزبانی وب، ما یک پشتیبان کامل از سرور ایمیل شما تهیه می‌کنیم.

بررسی کامل سایت منتقل شده

طی یک چک لیست، صحت عملکرد بخشهای مختلف سایت را بررسی می‌کنیم. مواردی مانند آپدیت شدن پلاگین‌ها روی سرور جدید.

تهیه بک‌اپ کامل از سرور میزبانی وب

ما یک بک‌اپ کامل از تمامی فایل‌ها شامل سورس‌کدهای برنامه‌نویسی، تم‌ها گرافیکی، تصاویر و مدیاها تهیه می‌کنیم.

بررسی کامل ایمیل‌ها

ضمن انتقال کامل اکانت‌های ایمیل، بررسی می‌کنیم که تمامی ایمیل‌های دریافتی و ارسالی و کلیه فایل‌های اتچ شده منتقل شده باشد.

ذخیره تمامی فایل‌های پشتیبان در شرکت

ما فایل‌های پشتیبان را روی سرور داخلی شرکت نگهداری می‌کنیم تا چنانچه در فرآیند انتقال مشکلی پیش آمد بتوانیم همین بک‌اپ را مجدد روی سرور داده‌ورزان راه‌اندازی کنیم.

بررسی دقیق هاست مقصد

دوستان ما هاست مقصد را بازنگری کرده و چنانچه برای میزبانی سایت شما مناسب نباشد، صادقانه به شما اطلاع می‌دهند. یا اصلاحات فنی لازم را به شما اطلاع خواهند داد.

نمونه مشتریانی که از سرویس سئوی محتوایی وردینو استفاده کرده‌اند

طراحی سایت برای کاشی و سرامیک متاسرام

www.metaceram.com

 

پرسشهای متداول (FAQ)

لیست سوالات مرسوم مشتریان راجع به خدمات پشتیبانی و نگهداری وردپرس در وردینو

خیر. ما تمام تلاش خود را میکنیم که بدون کوچکترین قطعی سایت شما را به هاست جدیدتان منتقل کنیم.

طبیعتا وقتی سایت را روی هاست دیگری میزبانی می کنید دیگر نیازی به سرویس هاست ما نخواهید داشت و حل و فصل مشکلات فنی شما روی هاست جدید هم با همان سرویس دهندگان آن هاست خواهد بود. اما انتقال هاست باعث بی نیاز شدن شما از دریافت سرویس پشتیبانی شرکت داده ورزان نمی شود و چون همچنان ما طراح وب سایت شما هستیم پاسخگوی مشکلات فنی و یا سوالات و مشورت های شما در زمینه سایت خواهیم بود. البته لازم به تذکر است که وقتی مشتری به هاست دیگری منتقل می شود مبلغ پشتیبانی ما دو برابر می شود. می توانید این موضوع و دلیل آن را در صفحه سرویس پشتیبانی ما ببینید.

تجربه 20 سال فعالیت ما در این عرصه، نشان می‌دهد سناریوی محتملی که می‌تواند برای مشتری آزاردهنده باشد و رخ دهد این است که بعد از انتقال سایت به هاستینگ دیگری به جز داده ورزان، وقتی سایتش به مشکلی بر می خورد ابتدا با پشتیبانی ما تماس می گیرد (زیرا پشتیبانی داده ورزان را در دسترس‌تر و پاسخگوتر و دلسوزتر می‌یابد) اگر همکاران ما مشکل را سمت سرویس ما یعنی سایتی که طراحی کرده ایم و سیستم مدیریت محتوا، بیابند که آن را رفع میکنند اما اگر تشخیص دهند مشکل از ما نیست به مشتری اطلاع می دهند که مشکل از سرور یا هاست شماست.

گرفتاری آنجاست که در مواردی گرچه نادر اما گاهی متصدی پشتیبانی هاست مذکور، از پذیرش اینکه مشکل سمت ایشان است طفره رفته و مشکل را به شرکت طراح وب نسبت می دهد! اینجاست که مشتری بین این پاسخ و آن پاسخ گیج و سرگردان می شود و معمولا ناله و فغان خود را سمت ما می آورد زیرا باز ما را شنواتر و خیرخواه‌تر احساس میکند. اما چون مشکل واقعا مربوط به ما نمی شود ما هم به جز دلجویی از او عملا کاری نمی توانیم بکنیم! تکرار این موضوع متاسفانه گاهی باعث صلب اعتماد مشتری از ما می شود که ما هرگز چنین مشکلاتی را با مشتریانی که روی هاست خود میزبانی می کنیم نداریم و برای آنها، هر مشکلی که رخ دهد تمام قد پاسخگو هستیم.

لذا علت اصرار ما به مشتری که تلاش کند روی هاست ما بماند این نیست که می خواهیم از این درآمد محروم نشویم بلکه این است که می دانیم و دیده ایم رفتن مشتری روی سرویس های هاست دیگر چه مشکلات و تبعاتی را به بار خواهد آورد. اگر سرویس هاستینگ واقعا خوب و پاسخگویی در کشور بود لازم نبود داده ورزان وارد ارائه خدمات هاست شود و مشتریانش را به سمت آن سرویس هدایت می کرد.

جستجو
فیلترها بصورت لحظه ای اعمال میشوند

جستجو

دسته بندی محصولات

دسته بندی

قیمت

محدوده قیمت - slider
محدوده قیمت - inputs

درحال حاضر وردینو درحال بروزرسانی میباشد ولی امکان خرید وجود دارد.

درصورتی که نیاز به راهنمایی یا خرید راحتر از طریق تماس تلفنی دارید، میتوانید با شماره 02191099534 تماس بگیرید.