خدمات میزبانی ایمیل
لیست قیمت و شرح خدمات میزبانی ایمیلهای سازمانی مشتریان شرکت وردینو
وقتی شما دامنه www.yourdomain.com را برای سایتتان انتخاب میکنید، ممکن است دوست داشته باشید تحت همین دامنه، ایمیلهایی نظیر info@yourdomain.com و یا yourname@yourdomain.com داشته باشید. برای این منظور باید سرویس ایمیل شرکت وردینو را خریداری بفرمایید و هر تعداد میلباکس دلخواه را روی آن تعریف کنید. ما در وردینو، کاملا متوجه اهمیت ایمیلهای سازمانی هستیم و تجربه 20 ساله وردینو، بارها نشان داده، پایداری سرویس ایمیل میتواند در مواقع مختلف، از پایداری وب سایت هم، برای مشتری صاحب سایت، مهمتر یاشد. بهرهمندی از یک سرویس ایمیل با کیفیت که هم آنلاین و هم با اپ های ایمیل قابل نصب روی کامپیوتر و یا گوشی اندرویدی و آی او اسی قابل مچ شدن باشد و ایمیل های ارسالی حتی الامکان به فولدر اسپم یا بالک مخاطب نرود و بشود یک استفاده با کلاس و استاندارد کاری نمود.
لیست قیمت مربوط به انواع پکیجهای میل سرور
پکیج پایه (Base)
168,000 تومان سالیانه
تا 30 اکانت ایمیل
10 گیگابایت فضای هارد دیسک
پکیج استاندارد(standard)
360,000 تومان سالیانه
تا 60 اکانت ایمیل
20 گیگابایت فضای هارد دیسک
پکیج حرفهای (Professional)
996,000 تومان سالیانه
نامحدود اکانت ایمیل
50 گیگابایت فضای هارد دیسک
مانیفستهای فکری و دیدگاههای سیاستگذاری ما در ارائه خدمات میل باکس
تعریف و کم و زیاد کردن میلباکس توسط ادمین
ادمین سایت میتواند از طریق پنلی خوشدست و به راحتی در محدوده فضای ذخیرهسازی پکیج خریداری شده میلباکس تعریف کند، حذف و اضافه کند و تغییر دهد و در اینگونه امور وابسته به پشتیبانی وردینونخواهد بود.
امکان اتصال به نرمافزارهای میل کلاینت
اتصال به انواع نرمافزارهای میلکلاینت نظیر اوتلوک، تاندربرد، جیمیل و ... طوری که شما ارسال و دریافت ایمیلهای خود را، نه صرفا از پنل آنلاین، که از طریق نرمافزار میلکلاینت مانوس و محبوب خود انجام دهید.
جلوگیری از دریافت ایمیلهای اسپم
گرچه شاید هیچگاه سیستم تشخیص اسپم میلباکس ما، به گرد پای جیمیل و هوش مصنوعی آن نرسد، اما سامانه میلباکس مورد استفاده ما از سیستم تشخیص اسپم خوب و قابل قبولی بهرهمند است.
عدم امکان ارسال ایمیل انبوه اسپم
با تنظیمات و گذاشتن سقف و نظرت دقیق امکان ارسال ایمیل انبوه اسپم توسط یک مشتری که باعث بدنام شدن سرور میشود را گرفتهایم تا احتمال رفتن ایمیلهای ارسالی دیگر مشتریان به اینباکس کم نشود.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
هاستینگ وب، میزبانی سایت است نه ایمیل
وقتی شما میل خود را روی هاستینگ سایت تان میزبانی میکنید، یعنی دارید اعلام میکنید که پشتیبانی لازم برای میل شما، در اولویت ثانویه اهمیت قرار دارد نسبت به میزبانی وبسایت. اکثر هاستینگ های وب در سرویسدهی ایمیل ضعیفند زیرا از سولوشن های رایگان استفاده میکنند.
میزبانی ایمیل روی هاستینگ وب، فضا اشغال میکند
ایمیل هایی که می فرستید یا دریافت میکنید و ضمایم آنها همه و همه فضای هارددیسک که سایت تان می بایست استفاده میکرد را اشغال میکند.
استفاده از ایمیل هاستینگ وب، شما را قفل میکند
شما نمی خواهید همیشه وابسته به وب سایت تان شوید. ممکن است تحت شرایط خاصی بتوانید شرکت بهتری را برای میزبانی وب سایت تان پیدا کنید. مهاجرت دادن وب سایت کاری آسان و قاعده مند است اما در مورد ایمیل ها، این داستان میتواند نکته دار و یا اعصاب خورد کن شود. آیا این بهتر نیست که ایمیل شما بهه هاست وب سایت تان گره نخورده باشد و شما هر زمان که خواستید بتوانید به آسانی هاستینگ وب تان را عوض کنید.
ایمیل هاستینگ وب ، قابل اعتماد نیست
هاستینگ وب، گرچه پایدار اما صد در صد قابل اعتماد نیستند. اگر به هر علت هاستینگ وب شما پایین آمد، ایمیل شما هم همزمان از دسترس خارج خواهد شد. به هر حال از دسترس خارج شدن هاستینگ وب از چند ساعت حتی گاهی تا چند روز، محتمل است اما از آنجا که ایمیل، معمولا راه اصلی ارتباط کسب و کارها با مشتریانشان است همین میزان هم برای ایمیل قابل تحمل نخواهد بود.
این یک عنوان است
به نظر می رسد استفاده از حساب ایمیل POP3 که توسط هاستینگ وب شما می آید، بی مشکل باشد. اما POP3 یک فناوری یکطرفه است که شما را مجبور میکند یک کامپیوتر منفرد را مرجع دریافت و ارسال تمام ایمیل های خود کنید. اما امروزه با فناوری های موبایلی، مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و نت بوک ها و آی پد ها ، ما لازم داریم از جاهای مختلفی به میل باکس خود دسترسی داشته باشیم. سینک کردن ایمیل تان با سیستم هایی نظیر Exchange و یا جیمیل، می تواند روند گردش کار شما را آسان کند.
همان مشکل "همه تخم مرغ ها در یک سبد"
اگر سیاست گذاشتن همه تخم مرغ ها در یک سبد، برای سرمایه گذاری مالی ایده خوبی نیست، برای ایمیل هم همینطور است. همینطور که شما رشد میکنید، ایمیل بخشی از روتین روزانه کار شما خواهد شد، اگرچه اکنون هنوز به این نرسیده باشید. اگر اتفاقی برای هاستینمگ وب تان رخ داد ایمیلا هم تحت الشعاع قرار خواهد گرفت. تفکیک ایمیل به سرور خاص خودش، میتواند درد نداشتن دسترسی به ایمیل در چندین ساعت را التیام دهد.
این یک عنوان است
رابط کاربری و کارایی نرم افزار ایمیل که توسط میزبان وبسایت شما فراهم می شود به مراتب کمتر از نرم افزارهای تخصصی ایمیل است و در مقایسه با سرویس های ایمیلی نظیر جیمیل و حتی یاهومیل، شما را ناامید خواهد کرد.
پایداری 24 ساعته در 7 روز هفته
برای ایمیل، خیلی حیاتی است که در تمام 24 ساعت و هفت روز هفته کار کند و در دسترس باشد. مشکل دار شدن ولو چندین ساعته ایمیل شما میتواند منجر به خسارات مالی شود. وقتی که سرویسی متمرکز بر ارائه با کیفیت ایمیل باشد، قطعا پشتیبانی آن کارمدتر و موثرتر خواهد بود. تیم پشتیبانی سخت کار میکنند تا سرویس ایمیل شما همیشه در دسترس و فعال باشد.
تحقیقات جهانی نشان میدهد هنگام بروز مشکل، آنچه برای مشتریان حساستر و حیاتیتر است ایمیل است تا وبسایت
اگر سوالی دارید که پاسخش را اینجا مشاهده نمیکنید در پرسیدنش از ما راحت باشید.
بله. قطعا. همچنانکه می دانید ارسال عدم سقف گذاری و محدودسازی منجر به ارسال انبوه ایمیل می شود که خود منجر به اسپمر شناخته شدن میل سرور و دریافت ایمیل های ارسالی از میل سرور در فولدر بالک یا اسپم مخاطبین میشود. بنابراین تمام میل سرورهای حرفهای، الزاما تعداد ارسال ایمیل را محدود میکنند و در میل سرور ما هم بسته به نوع پکیج انتخابی تعداد ارسال ایمیل شما محدود می شود.
از آنجایی که ما از پروتکلهای استاندارد مانند SMTP,POP,IMAP ساپورت می کنیم، لذا امکان اتصال همه میل کلاینتها و هر سیستم استاندارد بیرونی، مانند جیمیل و outlook و … وجود دارد. به عبارت دیگر میتوانید با هر نرم افزار مدیریت ایمیلی که دلخواه شماست، از سرویس ایمیل ما استفاده کنید.
همچنانکه می دانید امنیت یک موضوع نسبی است اما میل سرور داده ورزان تا کنون هک نشده و تمام تمهیدات امنیتی لازم مانند لود شدن webmail بر روی SSL معتبر و پیشگیری از حملات DDOS و حملات Brute Force پیش بینی شده است.
بله کنترل پانل دایرکت ادمین با تمام دسترسیهای کامل در اختیار شما خواهد بود به شکلی که بتوانید همه اعمال استاندارد مورد نیاز را انجام دهید.
شما میتوانید ایمیلهای مورد نیازتان را بر روی سرور ما مجددا تعریف نمایید، اما تنها راه مطمئن برای نگهداری از اطلاعات میل سرور قبلی، مانند ایمیلهای دریافتی و ارسالی و … دانلود کامل انها با اوتلوک است. اوتلوک بعد از اینکه به سرویس جدید وصل شد، سوابق ایمیل را از بین نمی برد و شما آرشیو میل های گذشتهتان را خواهید داشت.
بله ما از یکی از بهترین وب میلهای دنیا به نام Roundcube استفاده میکنیم که بر بستر SSL Valid برای شما بارگزاری میشود و تمام امکانات اوتلوک را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار میدهد. بعلاوه میتوانید با راهنمایی همکاران واحد پشتیبانی ما، از محبوبترین میل باکس آنلاین دنیا، یعنی جیمیل، برای دریافت و ارسال ایمیلهای سازمانی خود استفاده کنید.
خیر. میل باکسهای معتبر دنیا نظیر جیمیل و هات میل و … چنین سرویسی نمیدهند و به کاربر گزارش نمیدهند کدام یک از ایمیلهای ارسالی توسط مخاطب خوانده شده یا باز شده و کدام موارد نشده. این موضوع از فیچرهای نرم افزارهای سطح بالاتری مثل سی آر ام و یا تبلیغات ایمیلی است که بر روی میل باکس شما سوار می شوند و با تکنیک هایی مثلا درج یک عکس کوچک PNG شفاف در متن، تِرَک میکنند که آیا ایمیل توسط گیرنده باز شد یا خیر. خود دادهورزان از نرم افزار سی آر ام معتبر و معروف جهانی HubSpot استفاده میکند و آن را روی میل باکس @dadevarzan.com استوار ساخته است و گزارشات کاملی از اینکه کدام ایمیل ها دیده شده اند یا نه را به صورت لاگ دریافت میکند. پس پشتیبانی از چنین امکانی در میل باکس ما هست اما به شرطی که یک نرم افزار سطح بالاتر آن را پیاده کرده باشد.
طبیعتا نرم افزارهای سطح بالاتر مذکور روی مبل باکس سرور ما نصب نمیشوند بلکه وقتی شما مشترک سرویس مثلا سیآرام HubSpot میشوید خودش به میل سرور شما که از داده ورزان گرفته اید متصل می شود و چنین کارکردی را یعنی تِرَک کردن اینکه آیا ایمیل باز شد یا خیر را میدهد.
بله. فقط باید دو سرویس ایمیل از ما بگیرید. یکی برای دات کام و دیگری برای آن پسوند نام دامنه دیگر.
خیر. برای هر میلباکس.
اگر مثلا پکیج برنزی سرویس ایمیل ما را دارید، که سقف تعداد اکانت ایمیل آن، ۳۰ تاست و شما فقط از ۲۵تای آن، تا امروز استفاده کردهاید، که به راحتی ۵ میل باکس جدید یا شده را، اضافه و تعریف کنید. اگر منظورتان این است که مثلا ۳۰ اکانت میلباکس پکیج برنز را تکمیل کردهاید و اکنون میخواهید ۵ میل باکس دیگر اضافه کنید، طبیعتا از این به بعد از محدوده پکیج برنزی خارج میشوید و باید سرویس ایمیل خود را، به پکیج استاندارد که سقف تعداد میلباکسهای قابل تعریف آن، تا ۶۰ اکانت است، ارتقاء دهید. راهی برای افزودن فقط چند اکانت به سرویس میلی که به سقف تعداد مجاز میلباکس خود رسیده وجود ندارد و لاجرم بایست ارتقاء دهید. البته یک کاری که میتوانید بکنید این است که ببینید از بین ۳۰ اکانت ایمیل قبلا تعریف شده، کدام موارد بلااستفاده باقی مانده، ۵ تا را حذف کنید و ۵ اکانت جدید را، جای آنها بسازید تا هنوز از محدوده پکیج برنزی ما تجاوز نکرده باشید.
از آنجا که سرویسدهی ایمیل صرفا به مشتریانی است که طراحی سایت خود را به داده ورزان سپرده اند اگر قرارداد طراحی سایت شما منعقد شده باشد و شما پیش پرداخت را واریز کرده باشید راه اندازی سرویس ایمیل شما، یک روز بیشتر طول نمی کشد به این ترتیب که :
- به شما خواهند گفت که دی ان اس های خاصی را روی دامنه خود ست کنید.
- اگر روی دامنه شما سایتی بالا نیست که مشکلی نخواهد بود و میل باکس تان راه خواهد افتاد.
- اما اگر روی دامنه شما هم اکنون سایت قبلی شما در دسترس است و نمی خواهید از دسترس خارج شود باید به همکاران ما بگویید تا شما را درباره A Record توجیه کنند تا بدون اینکه سایت از دسترس خارج شود صرفا ایمیل شما روی سرور ما بیاید.
- بعد از تنظیم دی ان اس های دامنه شما روی سرور ما، برای شما نام کاربری و کلمه عبور ساخته خواهد شد تا بتوانید میل باکس های دلخواه خود را بسازید.
- بهتر است قبلا از میل باکس های خود روی میل سرور قبلی بک آپ گرفته باشید.